Ας μάθουν τουλάχιστον τρόπους στον ΕΟΠΥΥ… (ουδείς αναντικατάστατος)

e-kanali-ena  poulakidas (1)   Του Νάσου Πουλακίδα

Έχει παραγίνει το κακό με τη συμπεριφορά κάποιων δημοσίων υπαλλήλων. Ευτυχώς λίγων, αφού οι περισσότεροι κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Θεωρούν ότι η όποια Δημόσια Υπηρεσία εργάζονται «ανήκει» στον πατέρα ή τη μητέρα τους και με λίγα λόγια γίνονται δυνάστες των συναλλασσόμενων. Ομιλούν σκαιότατα, τους φταίει η διαθεσιμότητα και η κινητικότητα, δεν εξυπηρετούν τους πολίτες και μονίμως στο στόμα έχουν το «δε ξέρω», «δε γνωρίζω»…

Στον έναν φταίει ο υπουργός Υγείας, στην άλλη η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, στον τρίτο το υπουργείο Παιδείας και πάει λέγοντας. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι κάνουν τους «σκληρούς» απέναντι σε άνεργους, σε συνταξιούχους των 400 ευρώ, σε εργάτες, σε άτομα που δουλεύουν ημέρα παρά ημέρα σε κάποιο σούπερ μάρκετ για 200 ή 300 ευρώ τον μήνα. Και κάνουν τους …σκληρούς αυτοί που έχουν για 35 χρόνια μόνιμη θέση στο δημόσιο, με το μηνιάτικο να «πέφτει» από τις 29 ή 30 κάθε μήνα, χειμώνα – καλοκαίρι, βρέξει – χιονίσει.

Η ΑΔΕΔΥ ας κάνει και μαθήματα καλής συμπεριφοράς σε όποιους έρχονται σε επαφή με το κοινό διότι καλοί είναι οι αγώνες για να μη μας κόψουν τον μισθό, αφού  δεν υπάρχουν μόνο αιτήματα αλλά και υποχρεώσεις. Οι αυταρχικές συμπεριφορές πρέπει, επιτέλους, να τελειώσουν. Η «καραμέλα» του ότι «είμαστε λίγοι και δε μπορούμε να εξυπηρετήσουμε…» έχει πλέον λειώσει… Αν δε μπορείς και κουράζεσαι πηγαίνεις σπίτι σου. Ουδείς αναντικατάστατος. Χιλιάδες περιμένουν για μία δουλειά και κάποιοι που την έχουν, τυραννούν τους υπόλοιπους; Είπαμε ότι αυτοί οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν είναι οι πολλοί, αλλά δε θα πρέπει οι λίγοι να προκαλούν τον κόσμο που βρίσκεται και με το δίκιο του στα κάγκελα. Σε κάποιον θα …στρίψει η βίδα κάποια ημέρα…

Για να λέμε τα πράγματα και με το όνομα τους, καλό θα είναι κάποιες κυρίες της Αχαρνών 96, στα γραφεία του ΕΟΠΠΥ, να είναι πιο κόσμιες, το στυλάκι «εξήγηση δεν υπάρχει» να κοπεί και να εξυπηρετούν ανήμπορους και φτωχούς συνανθρώπους μας. Διότι το να μη δίνουν το τηλέφωνο της υπηρεσίας σε γυναίκα που επί 4 μήνες με σπασμένο πόδι παλεύει να περάσει από Υγειονομική Επιτροπή με το πρόσχημα ότι δεν υπάρχει κανένας διαθέσιμος για να απαντήσει στο τηλέφωνο είναι – το λιγότερο – απρεπές… Δείχνει αναλγησία. Άκου «ποιο τηλέφωνο να σας δώσουμε αφού δεν μπορείτε να εξυπηρετηθείτε τηλεφωνικά!..» Άκου «αυτό είναι και εξήγηση δεν υπάρχει!..»  Αυτές είναι οι υπηρεσίες σας κύριε πρόεδρε του Οργανισμού… Αυτές!..

Οι θέσεις που διατυπώνονται στον παρόντα δικτυακό τόπο εκφράζουν τους συντάκτες τους και δεν απηχούν κατ΄ανάγκη τις απόψεις του Καναλιού 1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κάθε φορά που ένας πατέρας κλέβει γάλα…

Γράφει ο Κωνσταντίνος Ταχτσίδης Σκέψου τα υγρά μάτια ενός πατέρα που ξυπνάει κάθε πρωί μη γνωρίζοντας αν το βράδυ θα έχει να δώσει φαγητό στα παιδιά του. Φαντάσου τώρα αυτό τον πατέρα και την απόλυτη αυτοταπείνωση που βιώνει, τη στιγμή που αποφασίζει να μπει σε μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ, να[…]

Περισσότερα »

Γ. Καρδαράς: «Αντισυνταγματική η παραχώρηση του ΟΛΠ σε ιδιώτες»

 Του Γιάννη Καρδαρά… Ο Δ.Σ.Π. κατέθεσε πρώτος αίτηση ακύρωσης ενώπιων του ΣτΕ κατά της πώλησης σε ιδιώτες του πλειοψηφικού μετοχικού πακέτου (67%) του ΟΛΠ  μέσω του ΤΑΙΠΕΔ 1. Στις 17/4/2014 ο Δικηγορικός Σύλλογος Πειραιά κατέθεσε πρώτος από όλους τους φορείς δικόγραφο ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΚΥΡΩΣΗΣ στο ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΤΑ της από 5/3/2014[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *