ΗΑΤΤΑ: Βράβευση Εντύπων και Ιστοσελίδων Τουριστικών Γραφείων

Τα καλύτερα έντυπα και ιστοσελίδες των μελών του HATTA βραβεύτηκαν και φέτος, στον Διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε για 25η χρονιά! Η απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού «Philoxenia 2015», την Πέμπτη 12 Νοεμβρίου, στο περίπτερο του Συνδέσμου στην Έκθεση.

Τα βραβεία απονεμήθηκαν, ως εξής:

Α. ΕΥΦΗΜΟΣ ΜΝΕΙΑ

– Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού. Για την εθνική καμπάνια επικοινωνίας Happening Now #Greek Summer, η οποία δημοσιεύτηκε εν τω μέσω της κρίσης με στόχο την αύξηση των κρατήσεων και την περαιτέρω ισχυροποίηση του ελληνικού τουρισμού.

– Aegean Airlines. για την καμπάνια «Φίλεψέ τους», μια πρωτότυπη ενέργεια ανάδειξης και προβολής της χώρας μας και των προιόντων της

Β. ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ KAIΕΝΤΥΠΑ

«Παρουσίαση Νέας Εταιρικής Ταυτότητας», στο γραφείο Aktina Travel Group

«Σειρά Εντύπων & ιστοσελίδα εξερχόμενου τουρισμού» στο γραφείο Manessis Travel

«Εορταστικό Έντυπο» στο γραφείο Zorpidis Travel

«Αναμνηστικό Album προβολής Ελλάδας», στο γραφείο Mid-East Travel

«Αναμνηστικό Album», στο γραφείο Mouzenidis

«Ιστοσελίδα προβολής & προώθησης εναλλακτικών μορφών τουρισμού»,στο γραφείο Grazy Travel

«Σειρά εντύπων & ιστοσελίδα προβολής μακρινών ταξιδιών» στο γραφείο Versus Travel

«Σειρά εντύπων & ιστοσελίδα προβολής εξερχόμενου τουρισμού» στο γραφείο Pyramis Travel

«Έντυπο προβολής κρουαζιέρας», στο γραφείο Orange Cruises

«Έντυπο Εισερχόμενου Τουρισμού» στο γραφείο Fenix Tours

«Ιστοσελίδα Προβολής και υπηρεσιών της περιοχής των Μετεώρων», στο γραφείο Visit Meteora

«Έντυπο πρωτότυπης παρουσίασης εταιρικής ταυτότητας», στο γραφείο Avra

«Ιστοσελίδα εξερχόμενου τουρισμού», στο γραφείο Heraklio Travel

«Αναμνηστικό Album σε Αγγλική και Αραβική Γλώσσα» στο γραφείο Travel Plan

«Σειρά εντύπων εξερχόμενου και εσωτερικού τουρισμού» στο γραφείο Imagination Travel

«Ιστοσελίδα Προβολής και Κρατήσεων Κρουαζιέρας», στο γραφείο Navigator

«Μουσικό cd προβολής ταξιδιών» στο γραφείο Cosmorama

«Σειρά Εντύπων Ειδικών Εκδρομών» στο γραφείο Mazi Travel

«Ηλεκτρονική Μπροσούρα μακρινών ταξιδιών» στο γραφείο HeroniaStar

«Ιστοσελίδα προβολής & πώλησης ταξιδίων», στο γραφείο Signature Travel

«Ηλεκτρονική Μπροσούρα εισερχόμενου Τουρισμού» στο γραφείο The Travel Company

«Ιστοσελίδα παρουσίασης ειδικών μακρινών ταξιδιών», στο γραφείο Kanon

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΝΦΙΑ: Νέα εκκαθάριση για χαμηλοσυνταξιούχους

Οι οικονομικές ενισχύσεις που καταβάλονται από το δημόσιο και δεν έχουν περιοδικότητα και μόνιμη πηγή προέλευσης, όπως τα ποσά που έλαβαν οι χαμηλοσυνταξιούχοι το 2016, δεν εμπίπτουν σε καμία κατηγορία εισοδήματος και ως εκ τούτου δεν συνιστούν εισόδημα. Κατά συνέπεια δεν συνυπολογίζονται στο συνολικό φορολογητέο εισόδημα και δεν λαμβάνονται υπ” όψιν για[…]

Περισσότερα »

Αύξηση κατά 15,5% των εσόδων από τον τουρισμό

Αναλυτικά στοιχεία για την τουριστική κίνηση του 2013  στην Ελλάδα παρουσίασε την Πέμπτη η Τράπεζα της Ελλάδος. Σύμφωνα με τα στοιχεία ο αριθμός των τουριστών προσέγγισε τα 18 εκατομμύρια (17.920.000 για την ακρίβεια) και τα έσοδα έφτασαν τα 11,6 δισ. ευρώ. Σε επίπεδο ποσοστών η τουριστική κίνηση αυξήθηκε κατά 15,5% σε[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *