Λιανεμπόριο τροφίμων… μέσω των ηλεκτρονικών αγορών

Αυξάνεται το ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών που αγοράζουν ή αναζητούν πληροφορίες για προϊόντα σουπερμάρκετ μέσω των κοινωνικών δικτύων, του διαδικτύου γενικότερα και του κινητού τηλεφώνου σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).

Η πρόσφατη ετήσια έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ, με δείγμα 2.000 ατόμων από όλη τη χώρα, δείχνει ότι μια από τις βασικές τάσεις είναι η διείσδυση των ηλεκτρονικών αγορών στο λιανεμπόριο τροφίμων.

Πιο συγκεκριμένα, το 16% των αγοραστών σουπερμάρκετ δηλώνουν ότι το 2015 αγόρασαν μέσω διαδικτύου κάποιο προϊόν το οποίο πριν αγόραζαν σε σουπερμάρκετ.

Τα προϊόντα που προτιμούν να αγοράζουν μέσω ηλεκτρονικών αγορών περιλαμβάνουν κυρίως προϊόντα όπως προσωπικής υγιεινής, απορρυπαντικά, καθαριστικά για το σπίτι, βρεφικά προϊόντα, είδη για κατοικίδια, είδη σπιτιού και δευτερευόντως αναψυκτικά, καφέδες και συσκευασμένα τρόφιμα.

Το 24% δηλώνουν ότι το 2016 θα αγοράσει μέσω διαδικτύου κάποιο προϊόν που πριν αγόραζε σε καταστήματα σουπερμάρκετ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το 5ο TEDxUniversity of Piraeus στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Το 5ο κατά σειρά TEDxUniversityofPiraeus, επιστρέφει πιο ανανεωμένο από ποτέ στις 28 Μαΐου 2017. Για πρώτη φορά, στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, έρχεται με εκπληκτικές αφηγήσεις και καινοτόμες ιδέες, που αναμένεται να χάσουν όσοι δεν παρευρεθούν στην φετινή εκδήλωση. Η οργανωτική ομάδα, που αποτελείται από 25 νέους με όραμα και αστείρευτη[…]

Περισσότερα »

Ένωση Ελλήνων Φυσικών: Συνέδριο για καινοτόμα εκπαιδευτικά σενάρια

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών σε συνεργασία με το ΙΤΥΕ «Διόφαντος» και την Ελληνογερμανική Αγωγή πραγματοποιεί Συνέδριο με θέμα «ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΠΡΑΞΗ». Σκοπός του Συνεδρίου είναι να δοθεί η ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς να παρουσιάσουν καινοτόμα εκπαιδευτικά σενάρια και εκπαιδευτικές δραστηριότητες που υλοποιούν στα σχολεία τους και βασίζονται στη χρήση[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *