Nissan Pulsar Nismo: Άλλος για το Ring;

Η ιαπωνική εταιρεία εξελίσσει την καυτή έκδοση Nismo για το νέο μικρομεσαίο της μοντέλο σε μια προσπάθεια να κερδίσει και αυτή με τη σειρά της, μετά τη Seat και τη Renault, τις εντυπώσεις στην άτυπη κόντρα της Πράσινης Κόλασης!

Όπως όλα δείχνουν, η αντιπαράθεση τωνmainstream κατασκευαστών, αλλά κυρίως η έκδηλη πλέον… αγωνία τους για διακρίσεις με αντίπαλο το χρονόμετρο στην απαιτητική πίστα της Πράσινης Κόλασης (λέγε με Νίρμπουργκρινγκ), φαίνεται να έχει εξελιχθεί για αυτούς κάτι σαν εμμονή!

Έτσι, μετά τη Seat, η οποία μας ανακοίνωσε προ ολίγων μηνών πως το νέο Leon Cupra των 280 ίππων κατέχει τον τίτλο του ταχύτερου προσθιοκίνητου μοντέλου ευρείας παραγωγής στο διάσημο γερμανικό Ring, αλλά και τη Renault, η οποία έσπευσε να «εκθρονίσει» τους Ισπανούς με το συλλεκτικό Renault Megane R.S. Trophy-R των 275 ίππων, σειρά έχει η Nissan, το έτερο δηλαδή ήμισυ της γαλλο-ιαπωνικής συμμαχίας και το ολοκαίνουργιο «παιδί» της: το νέο Pulsar.

Όπως επίσημα ανακοίνωσε υψηλόβαθμο στέλεχος της Nissan, η εταιρεία εξελίσσει ήδη την κορυφαία έκδοση του μοντέλου, σε συνεργασία με την εξειδικευμένη σε αντίστοιχες κατασκευές εταιρεία Nismo, με στόχο –τι άλλο- να πρωταγωνιστήσει στην άτυπη αυτή κόντρα.

Και όλα αυτά, ενόψει της συνέχισης του εν λόγω… σίριαλ, αφού στο κυνήγι αναμένεται να μπουν από την επόμενη χρονιά, μαζί με το νέο Nissan Pulsar nismo, δύο ακόμα προσθιοκίνητα θηρία: το νέο Civic Type-R, που φημολογείται ότι θα αποδίδει περί τους 300 ίππους, χάρη στον υπερτροφοδοτούμενο 2λιτρο κινητήρα του, αλλά και το τρίτης γενιάς Ford Focus RS, που θα «φοράει» έναν αντίστοιχης δυναμικής κινητήρα χωρητικότητας 2,3 λίτρων.

Παρά το γεγονός ότι προς το παρόν δεν έχουν διαρρεύσει περεταίρω πληροφορίες, ήδη φημολογείται πως το νέο Nissan Pulsar Nismo θα κινείται από έναν πρωτοεμφανιζόμενο 1.800άρη turbo κινητήρα της γνωστής γενιάς κινητήρων DIG-T της ιαπωνικής εταιρείας, ο οποίος αναμένεται να προσεγγίζει σε ισχύ τους 300 ίππους, ενώ ειδική μέριμνα, πέραν της… οπτικής, αναμένεται να δοθεί τόσο στο στήσιμο του αυτοκινήτου, όσο και στην αποτελεσματικότητα των φρένων του._

Πηγή :4troxoi.gr

Μπαρδούνιας Νίκος

Μπαρδούνιας Νίκος

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Highlights από το ιστορικό Ράλι του Monte Carlo

Το Ράλι Monte Carlo άνοιξε το πρωτάθλημα του WRC για το 2015. Εκεί η μεγάλη επιστροφή του Sebastien Loeb δεν στέφθηκε από επιτυχία καθώς μία επαφή έθεσε τέλος στις ελπίδες του Αλσατού.  Η VW έκανε κυριολεκτικά περίπατο κατακτώντας τις πρώτες τρεις θέσεις με τους Ogier-Latvala-Mikkelsen. Από ελληνικής πλευράς είχαμε τρεις συμμετοχές με τους Παυλίδη-Δριβάκη να τερματίζουν και τον[…]

Περισσότερα »

Μεγάλη αύξηση των θανατηφόρων τροχαίων φέτος τον Οκτώβριο

Αύξηση κατά 8,8% σημείωσαν τα οδικά τροχαία ατυχήματα, που συνέβησαν σε ολόκληρη τη χώρα και προκάλεσαν τον θάνατο ή τον τραυματισμό ατόμων, τον Οκτώβριο φέτος και ανήλθαν σε 1.002 τον αριθμό. Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, στα ατυχήματα αυτά υπήρξαν 80 νεκροί (αύξηση 35,6%), 55 βαριά τραυματίες (μείωση 19,1%) και 1.115[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *