Άχρηστα στο εξής τα κλεμμένα κινητά τηλέφωνα

 

Άχρηστα θα είναι πλέον τα κλεμμένα κινητά, καθώς με απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας υποχρεούνται να διατηρούν μητρώα των αποκλειστικών αριθμών κάθε κλεμμένης συσκευής (ΙΜΕΙ), ώστε να τις μπλοκάρουν.

Έτσι λοιπόν, ένα κλεμμένο κινητό θα είναι πλέον άχρηστο τρεις μέρες μετά την απώλεια και δεν θα μπορεί να μεταπωληθεί στην εγχώρια «μαύρη» αγορά καθώς και δεν θα ενεργοποιείται με άλλη κάρτα SIM της ίδιας ή άλλης εταιρείας.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει απόφαση της EETT, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και τίθεται άμεσα σε εφαρμογή, θα πρέπει να τηρούνται από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας λίστες με τους διεθνείς κωδικούς (International Mobile Equipment Identity, IMEI) κλεμμένων συσκευών των χρηστών. Η εγγραφή του κωδικού αυτού στη λίστα γίνεται από τον ίδιο τον χρήστη, με δήλωση την κλοπή του κινητού στην εταιρεία που ανήκει. Για να γίνει αυτό θα πρέπει ο χρήστης να γνωρίζει τον μοναδικό κωδικό της συσκευής του, τον οποίο και μπορεί να τον βρει πατώντας τον κωδικό *#60#.

Κάθε πάροχος ανά εβδομάδα θα αποστέλλει στις άλλες εταιρείες τους κωδικούς ΙΜΕΙ κλεμμένων κινητών των χρηστών του, ώστε να απαγορεύουν και αυτοί με τη σειρά τους την πραγματοποίηση κλήσεων στο δίκτυό τους από τη συγκεκριμένη συσκευή, μέσα σε πέντε ημέρες το πολύ.

Το «κλείδωμα» της συσκευής δε θα αφορά πλέον μόνο στην κάρτα SIM αλλά θα είναι ολικό, καθιστώντας έτσι την συσκευή ανενεργή στην χώρα μας αλλά και σε ορισμένα δίκτυα του εξωτερικού. Η εγγραφή του ΙΜΕΙ ενός κινητού στη λίστα με τους διεθνείς κωδικούς μπορεί να πραγματοποιηθεί και ύστερα από σχετικό αίτημα της Αστυνομίας.

Τέλος, όπως αναφέρεται στην απόφαση, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας έχουν προθεσμία πέντε μηνών, προκειμένου να συμμορφωθούν στον νέο κανονισμό της ΕΕΤΤ.

Πηγή: skai.gr

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

O ρόλος του design ως “hard selling” εργαλείο

Στη διαφήμιση ο ρόλος του design συσκευασίας προϊόντος αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στο branding και στη πορεία του προϊόντος στην αγορά. Οι διαφημιστές λένε – και όχι άδικα – ότι η συσκευασία αποτελεί ένα hard selling εργαλείο στα λίγα δευτερόλεπτα που έχει το χρόνο να πείσει τον καταναλωτή. Αναλαμβάνει[…]

Περισσότερα »

Apple: Πούλησε 4 εκατομμύρια iPhone 6 και 6 Plus σε 24 ώρες

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η Apple στη δημοσιότητα πριν από λίγο, το νέο ζεύγος συσκευών iPhone 6 και iPhone 6 Plus, που παρουσίασε στον κόσμο την προηγούμενη Τρίτη, κατάφερε να πουλήσει 4 εκατομμύρια τεμάχια, μέσω των προπαραγγελιών, στο 24ωρο μεταξύ της Παρασκευής και του Σαββάτου που άνοιξε το[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *