Home

ΡΟΗ  ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Δοκιμάζουμε το νέο Volvo V60 D2 (1.6lt diesel)

0 σχόλια Auto/Moto

Είναι αλήθεια πως ο υποψήφιος αγοραστής των S60/V60 στρέφει το βλέμμα στη Volvo για τρεις κυρίως λόγους: την απέριττη αισθητική, την ασφάλεια (ενεργητική και παθητική) και την κορυφαία σχέση αξίας – τιμής. Είχαμε στα χέρια μας για αρκετές ημέρες το νέο V60 με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,6 lt, 115 PS, που συνδυάζεται και με αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Power Shift.

Η Volvo έχει μακρά παράδοση στη δημιουργία station wagon – τα συγκεκριμένα αποτελούν μέρος της κουλτούρας των Σουηδών. Γι’ αυτό, λοιπόν, δεν πρέπει να εντυπωσιάζει η αρμονία στη σχεδίαση του V60, που είναι ουσιαστικά η station wagon έκδοση του S60. Δύσκολα ένα SW έχει τόσο καλαίσθητη γραμμή, πόσο μάλλον όταν το 4θυρο μοντέλο (S60) είναι ένα από τα πιο όμορφα της αγοράς. Το V60 διαθέτει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών κατά 50 lt, ενώ η διαμόρφωσή του επιτρέπει να φορτώσεις ογκώδη αντικείμενα. Στο εσωτερικό η άνεση των καθισμάτων είναι γνωστή στους κατόχους Volvo. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας διέθετε δερμάτινο σαλόνι και πολλές καλαίσθητες λεπτομέρειες που δημιουργούσαν ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

Η Volvo με την υπηρεσία εξατομίκευσης δίνει τη δυνατότητα στους απαιτητικούς πελάτες να διαμορφώσουν σε μεγάλο βαθμό το αυτοκίνητο σύμφωνα με το προσωπικό τους γούστο, στους τομείς του στυλ, της άνεσης, του ήχου και της τεχνολογίας. Ο οδηγός μπορεί να αλλάζει το προφίλ του πίνακα οργάνων ανάλογα με τη διάθεση (3 επιλογές). Μέσω του Sensus Connect Touch (είναι έξτρα και κοστίζει 1.600 ευρώ) μπορεί στην 7 ιντσών TFT οθόνη να συνδεθεί στο Internet με 3G/4G ή να ακούσει μουσική (εφαρμογή Spotify) διαλέγοντας από εκατομμύρια τίτλους.

Όσον αφορά στον εξοπλισμό ενεργητικής ασφάλειας, το V60 πραγματικά διαθέτει τα πάντα. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως, σύμφωνα με μελέτες του ADAC, οι κυριότερες αιτίες ατυχημάτων εκτός πόλης είναι η μη τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας και η εκούσια αλλαγή λωρίδας. Το V60 με συστήματα όπως το Collision Warning, το Adaptive Cruise Control και το Κeep Lane Assist προστατεύει τον οδηγό από τον εαυτό του.

Πιο οικονομικό δεν γίνεται

Ο κινητήρας των 1,6 lt έχει ως σύμμαχο τα 27,5 kgm ροπής από το ρελαντί. Χάρη σε αυτά το τράβηγμα είναι θετικό από τις χαμηλές στροφές, εξασφαλίζοντας έναν αγχολυτικό ρυθμό στην πόλη και τον αυτοκινητόδρομο. Η χαρτογράφηση του κιβωτίου, το σετάρισμα της ανάρτησης και η φιλοσοφία «εξοικονομώ» του κινητήρα συνθέτουν έναν χαρακτήρα οικογενειακό.

Το αυτοκίνητο προσφέρει αξιοσημείωτη άνεση, διατηρώντας στο ταξίδι αβίαστα υψηλή μ.ω.τ., χωρίς να κουράζει με θορύβους ή ταλαντώσεις. Σε δρόμο με στροφές το V60 συμπεριφέρεται ασφαλώς, υπό πίεση θα ανοίξει λίγο την τροχιά του, ενώ η ανάρτηση δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να πάρει μεγάλες κλίσεις. Η ραφιναρισμένη παρέμβαση των ηλεκτρονικών προφυλάσσει σε ακραίες καταστάσεις. Με πέντε επιβάτες, αποσκευές και σε ανάβαση, πιθανόν ο οδηγός να ζητήσει κάτι παραπάνω σε ισχύ – αυτή προσφέρει η έκδοση D4 με 181 PS.
Στην κατηγορία των premium μεσαίων SW, υπάρχουν επίσης προτάσεις από την Audi (A4) και τη Mercedes (C Class). Ξεκάθαρα πιστεύουμε πως το V60 τις ξεπερνά. Το κατατάσσουμε στην κορυφή της κατηγορίας μαζί με την BMW Σειρά 3. Από κει και πέρα είναι θέμα τιμής και αισθητικής.

Διαβάστε ΕΔΩ: Έρχεται το V40 με 190 PS, κατανάλωση 3,3lt/100km και χωρίς τέλη κυκλοφορίας!

ΤΕΧΝΙΚA ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 1560 cc D2
Ισχύς: 115/3.600 PS/rpm
Ροπή: 27,7/1.750 2500 kgm/rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 185 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 12,7 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,9 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2 : 110 gr/km Βάρος(kg): 1.702
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.635/1.825/1.484 mm
Χώρος αποσκευών: 430 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 99€
Τιμή: 27.870€ (auto)

Πηγή : protothema.gr

Σχετικά Αρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται.