Δ. Πάτσιος: “To περιβαλλοντικό τέλος δεν είναι αρνητικό”

Του Θοδωρή Ασβεστόπουλου...

Αντίθετοι μόνο ως προς την κατάργηση της απόσυρσης, είναι οι εισαγωγείς αντιπρόσωποι αυτοκινήτων στα σχέδια του Υπουργείου Οικονομικών για τις αλλαγές στη φορολόγηση των Ι.Χ.

Μιλώντας στο ΚΑΝΑΛΙ 1 ο Διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων Δημήτρης Πάτσιος, εξέφρασε την επιφύλαξη του ως προς το φοροεισπρακτικό σκέλος, με το ερώτημα μήπως αυτές οι αλλαγές τη συγκεκριμένη περίοδο αποτελέσουν κίνητρο για αυξημένα φορολογικά έσοδα. «Το αυτοκίνητο έχει επαληθεύσει ότι δεν είναι πια εύκολο προς την κατεύθυνση αυτή γιατί ο κόσμος πλέον καταθέτει πινακίδες, μεταπωλεί τα αυτοκίνητα του, τα εξάγει, δεν πρόκειται να καταβάλει άλλη φορολογία μέσω του αυτοκινήτου», σημείωσε ο κ. Πάτσιος.

Παράλληλα τόνισε την αντίθεση του στο ενδεχόμενο της κατάργησης της απόσυρσης, γιατί όπως υποστήριξε είναι ένα μέτρο που αποδίδει, από το οποίο η Πολιτεία κερδίζει αυξημένες πωλήσεις και αυξημένα έσοδα που είναι για τις μέρες μας πολύτιμα, ενώ έχει θετικό αντίκτυπο για το περιβάλλον και την οδική ασφάλεια.

«Ένα περιβαλλοντικό τέλος, κόστους 20 με 30 ευρώ, για τα πολύ παλιά αυτοκίνητα, άνω της εικοσαετίας, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που φτάνουν περίπου στα 130.000, δεν είναι κάτι το αρνητικό, άλλωστε συμβαίνει κάτι αντίστοιχο και σε άλλες χώρες», δήλωσε ο διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων σχετικά με το λεγόμενο «χαράτσι περιβάλλοντος».

«Εμάς μας απασχολεί πιο πολύ το ποια είναι η φροντίδα της Πολιτείας για τον γηρασμένο και εγκαταλειμμένο στόλο των επαγγελματικών οχημάτων. Τι θα κάνουμε δηλαδή με όλα τα παλιά φορτηγά και λεωφορεία τα οποία στο όνομα της κρίσης παραμένουν ασυντήρητα, ανεξέλεγκτα και όσοι ζούμε στα αστικά κέντρα εισπνέουμε τα σωματίδια, μειώνοντας τη ζωή μας δύο με τρία χρόνια βάσει ευρωπαϊκών στοιχείων; Θα πάμε σε καθεστώς Μπαγκλαντές επειδή η χώρα αντιμετωπίζει οικονομική κρίση;» διερωτήθηκε ο κ. Δημήτρης Πάτσιος.

Όπως συμπλήρωσε, τα λεωφορεία στην Αθήνα είναι άνω της δεκαπενταετίας και αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν χρήματα για να αλλάξουν ούτε ελαστικά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Tο… drift με ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν είναι κάτι συνηθισμένο

Με αρχική τιμή γύρω στις 300.000 λίρες και με τον coupe σχεδιασμό της να μαγνητίζει η Rolls Royce Wraith είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα που έχει βγάλει ποτέ η φίρμα και προφανώς απευθύνεται σε ελάχιστους σε αυτόν τον πλανήτη.  Οι Tax the Rich (δείτε εδώ τη Gymkhana με[…]

Περισσότερα »

«Καμπανάκι» για την ασφάλεια των αυτοκινήτων με σύνδεση στο Ιντερνετ

Ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των αυτοκινήτων που έχουν δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο εγείρονται, αφού είναι δυνατή η παραβίαση του συστήματός τους από χάκερς. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγαν ερευνητές της εταιρείας Kaspersky Labs, οι εφαρμογές που χρησιμοποιούνται σε τέτοιου είδους οχήματα αδυνατούν να αντιμετωπίσουν πιθανές επιθέσεις από κακόβουλο λογισμικό.[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *