Δ. Πάτσιος: “To περιβαλλοντικό τέλος δεν είναι αρνητικό”

Του Θοδωρή Ασβεστόπουλου...

Αντίθετοι μόνο ως προς την κατάργηση της απόσυρσης, είναι οι εισαγωγείς αντιπρόσωποι αυτοκινήτων στα σχέδια του Υπουργείου Οικονομικών για τις αλλαγές στη φορολόγηση των Ι.Χ.

Μιλώντας στο ΚΑΝΑΛΙ 1 ο Διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων Δημήτρης Πάτσιος, εξέφρασε την επιφύλαξη του ως προς το φοροεισπρακτικό σκέλος, με το ερώτημα μήπως αυτές οι αλλαγές τη συγκεκριμένη περίοδο αποτελέσουν κίνητρο για αυξημένα φορολογικά έσοδα. «Το αυτοκίνητο έχει επαληθεύσει ότι δεν είναι πια εύκολο προς την κατεύθυνση αυτή γιατί ο κόσμος πλέον καταθέτει πινακίδες, μεταπωλεί τα αυτοκίνητα του, τα εξάγει, δεν πρόκειται να καταβάλει άλλη φορολογία μέσω του αυτοκινήτου», σημείωσε ο κ. Πάτσιος.

Παράλληλα τόνισε την αντίθεση του στο ενδεχόμενο της κατάργησης της απόσυρσης, γιατί όπως υποστήριξε είναι ένα μέτρο που αποδίδει, από το οποίο η Πολιτεία κερδίζει αυξημένες πωλήσεις και αυξημένα έσοδα που είναι για τις μέρες μας πολύτιμα, ενώ έχει θετικό αντίκτυπο για το περιβάλλον και την οδική ασφάλεια.

«Ένα περιβαλλοντικό τέλος, κόστους 20 με 30 ευρώ, για τα πολύ παλιά αυτοκίνητα, άνω της εικοσαετίας, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που φτάνουν περίπου στα 130.000, δεν είναι κάτι το αρνητικό, άλλωστε συμβαίνει κάτι αντίστοιχο και σε άλλες χώρες», δήλωσε ο διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων σχετικά με το λεγόμενο «χαράτσι περιβάλλοντος».

«Εμάς μας απασχολεί πιο πολύ το ποια είναι η φροντίδα της Πολιτείας για τον γηρασμένο και εγκαταλειμμένο στόλο των επαγγελματικών οχημάτων. Τι θα κάνουμε δηλαδή με όλα τα παλιά φορτηγά και λεωφορεία τα οποία στο όνομα της κρίσης παραμένουν ασυντήρητα, ανεξέλεγκτα και όσοι ζούμε στα αστικά κέντρα εισπνέουμε τα σωματίδια, μειώνοντας τη ζωή μας δύο με τρία χρόνια βάσει ευρωπαϊκών στοιχείων; Θα πάμε σε καθεστώς Μπαγκλαντές επειδή η χώρα αντιμετωπίζει οικονομική κρίση;» διερωτήθηκε ο κ. Δημήτρης Πάτσιος.

Όπως συμπλήρωσε, τα λεωφορεία στην Αθήνα είναι άνω της δεκαπενταετίας και αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν χρήματα για να αλλάξουν ούτε ελαστικά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Όλες οι λεπτομέρειες του Skoda Octavia Scout 2014

Η Skoda έδωσε στη δημοσιότητα τις λεπτομέρειες του Skoda Octavia Scout 2014, αυτοκίνητο το οποίο θα την εκπροσωπήσει στην κατηγορία των cross over. Κάτω από το καπό του Skoda Octavia Scout 2014 θα τοποθετείται ο 2.0ltTDI σε δυο εκδόσεις, με 184ps και 150ps. Η πρώτη θα συνεργάζεται αποκλειστικά με το[…]

Περισσότερα »

To νέο Audi R8 V10 κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης στο Nurburgring

Το Audi R8 V10 αναμένεται να είναι έτοιμο μέχρι το τέλος του έτους, ενώ οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του 2015. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες μας, το Audi R8 V10 2015 θα είναι πιο ελαφρύ από το τωρινό μοντέλο, ενώ θα έχει πολλά κοινά στοιχεία με[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *