Η γκρίνια έφερε καινούργιο News Feed στο Facebook

Του Γιάννη Δημητρίου

Αρκετοί από τους χρήστες της δημοφιλούς σελίδας κοινωνικής δικτύωσης είχαν ήδη πάρει μια γεύση από τη καινούρια μορφή του καθώς η Facebook δοκίμαζε τον σχεδιασμό σε έναν μικρό αριθμό χρηστών τους τελευταίους μήνες. Όπως φάνηκε το feedback που έλαβε ο Mark Zuckerberg και η ομάδα του ήταν κυρίως αρνητικό και έτσι μερικές από τις αλλαγές ματαιώθηκαν και επανασχεδιάστηκαν.

Για αρχή, θα παρατηρήσετε ότι το περιβάλλον λειτουργίας του καινούριου news feed μοιάζει αρκετά με αυτό της αντίστοιχης έκδοσης για κινητά και tablets: Νέα εικονίδια και σχήματα, πιο μεγάλες εικόνες και νέες γραμματοσειρές δημιουργούν μια πιο ξεκάθαρη και πιο εύκολη, ως προς τη χρήση της, εικόνα που θα ικανοποιήσει την πλειοψηφία των χρηστών. Στη θέση του παραμένει, επίσης, το Graph Search, η έξυπνη μηχανή αναζήτησης, που βλέπετε στην κορυφή της σελίδας στο Facebook.com εάν έχετε την αγγλική γλώσσα (θα γίνει στάνταρ σε όλους πολύ σύντομα).

Πότε, θα βρεθεί λοιπόν το νέο News Feed σε όλους τους λογαριασμούς;

ήδη από τις 6 Μαρτίου κιόλας ο νέος σχεδιασμός διατίθεται σε ορισμένους χρήστες και σταδιακά μέσα στις επόμενες βδομάδες θα διατεθεί σε παγκόσμια κλίμακα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βερολίνο: Το Facebook στερείται διαφάνειας

Το Facebook είναι ένα δίκτυο που στερείται διαφάνειας, δήλωσε σήμερα η Γερμανίδα υπουργός Προστασίας Καταναλωτών, Καταρίνα Μπάρλεϊ, η οποία ζήτησε να ληφθούν μέτρα σε ευρωπαϊκό επίπεδο μετά το σκάνδαλο με τη διαρροή δεδομένων χρηστών από το μέσο αυτό κοινωνικής δικτύωσης. «Τα φρονήματα θυσιάζονται στον βωμό των εμπορικών συμφερόντων», γράφει η υπουργός, η οποία είναι επίσης[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *