Λιανεμπόριο τροφίμων… μέσω των ηλεκτρονικών αγορών

Αυξάνεται το ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών που αγοράζουν ή αναζητούν πληροφορίες για προϊόντα σουπερμάρκετ μέσω των κοινωνικών δικτύων, του διαδικτύου γενικότερα και του κινητού τηλεφώνου σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).

Η πρόσφατη ετήσια έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ, με δείγμα 2.000 ατόμων από όλη τη χώρα, δείχνει ότι μια από τις βασικές τάσεις είναι η διείσδυση των ηλεκτρονικών αγορών στο λιανεμπόριο τροφίμων.

Πιο συγκεκριμένα, το 16% των αγοραστών σουπερμάρκετ δηλώνουν ότι το 2015 αγόρασαν μέσω διαδικτύου κάποιο προϊόν το οποίο πριν αγόραζαν σε σουπερμάρκετ.

Τα προϊόντα που προτιμούν να αγοράζουν μέσω ηλεκτρονικών αγορών περιλαμβάνουν κυρίως προϊόντα όπως προσωπικής υγιεινής, απορρυπαντικά, καθαριστικά για το σπίτι, βρεφικά προϊόντα, είδη για κατοικίδια, είδη σπιτιού και δευτερευόντως αναψυκτικά, καφέδες και συσκευασμένα τρόφιμα.

Το 24% δηλώνουν ότι το 2016 θα αγοράσει μέσω διαδικτύου κάποιο προϊόν που πριν αγόραζε σε καταστήματα σουπερμάρκετ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Xρησιμοποιούμε το κινητό μας σχεδόν κάθε τέσσερα λεπτά

Της Έλενας Στάθου… Κάτι παραπάνω από απαραίτητα έχουν γίνει τα κινητά τηλέφωνα στη ζωή μας. Πιάνουμε στα χέρια μας την συσκευή μας είτε για να δούμε κάτι (μηνύματα, ώρα κ.α) είτε για να την χρησιμοποιήσουμε κάθε τέσσερα λεπτά! Το γεγονός αυτό αναδεικνύει η τελευταία μελέτη που έγινε σχετικά με τη[…]

Περισσότερα »

H Google «ρίχνει» 300 εκατ. δολάρια στον «πόλεμο» κατά των fake news

Μία γενναιόδωρη προσφορά στον αγώνα κατά των ολοένα αυξανόμενων ψευδών ειδήσεων θα καταβάλει η Google, η οποία δεσμεύθηκε ότι θα διαθέσει 300 εκατομμύρια δολάρια μέσα στην επόμενη τριετία, με στόχο να ενισχύσει γενικότερα το ποιοτικό επίπεδο της δημοσιογραφίας.= Η ενίσχυση θα δοθεί στο πλαίσιο της νέας πρωτοβουλίας Google News Initiative, η οποία έρχεται να επεκτείνει την ήδη εξελισσόμενη πρωτοβουλία[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *