Πως μπορούμε να ανεβάσουμε ψηλά το site μας στη Google;

4  Συμβουλές για τον αλγόριθμο αποτελεσμάτων και για υψηλή Google κατάταξη 

Πηγή: “Mind The Gap” – Design Blog

Παλιότερα αυτό θα ήταν αρκετά εύκολο ερώτημα στο να απαντηθεί. Σήμερα όμως οι μηχανές αναζήτησης έχουν γίνει αρκετά πιο εξελιγμένες. Για παράδειγμα η μηχανή της Google χρησιμοποιεί πάνω από 200 κριτήρια για τις αναζητήσεις της και τον αλγόριθμο αποτελεσμάτων. Παρόλα αυτά είναι σημαντικό να είμαστε καλά πληροφορημένοι για τους 4 από τους βασικότερους παράγοντες που παίζουν ρόλο στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και όχι μόνο:

1. Keywords VS Ανταγωνισμός

Κατ’ αρχήν υπάρχουν τα keywords. Λέξεις δηλαδή ή φράσεις που χρησιμοποιούνται ως όροι αναζήτησης. Σε απλά λόγια δηλαδή αν η σελίδα σας περιέχει αρκετές φορές και σε σημαντικά σημεία τα keywords τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα πετύχετε. Βέβαια όσο πιο δημοφιλή και ανταγωνιστικά keywords χρησιμοποιείτε τόσο πιο δύσκολα γίνονται τα πράγματα. Είναι σίγουρο πως υπάρχουν αρκετά sites και blogs που χρησιμοποιούν τα ίδια keywords με εσάς κάνοντας το SEO σας πιο δύσκολο. Ψάξτε και τα λιγότερο ανταγωνιστικά keywords που επίσης μπορούν να φέρουν επισκεψιμότητα Επιλέξτε λοιπόν συνετά τα keywords σας και αρχίστε να μοιράζεται σχετικό περιεχόμενο.

2. Η σπουδαιότητα των Social Media

´Εχει αποδειχτεί ότι τα “Social Signals” δηλαδή τα likes, τα comments και τα tweets λαμβάνονται πλέον υπ’ όψη σοβαρά από τις μηχανές αναζήτησης. Συνδέστε την ιστοσελίδα σας με τα social media. Επίσης δώστε την δυνατότητα στους επισκέπτες σας να διαμοιράσουν το περιεχόμενο σας σε Facebook, Twitter, LinkedIn και Google+ προσθέτοντας share κουμπιά.

3. Το ποιοτικό & up-to-date περιεχόμενο

Η Google από το 2011 και μετά έχει αλλάξει ριζικά το τοπίο στο χώρο του SEO. Με τις τρείς τελευταίες της αναβαθμίσεις Panda, Penguin και Humingbird βαθμολογεί υψηλότερα την ποιότητα και το φρέςκο περιεχόμενο των ιστοσελίδων. Έτσι λοιπόν πρέπει να δημοσιεύετε συνεχώς νέο και ποιοτικό περιεχόμενο ώστε να βελτιώσετε την κατάταξη σας. Κατά βάση όσο περισσότερο content δημοσιεύετε τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε. Σημαντικό κριτήριο για τις μηχανές αποτελούν οι επαναλαμβανόμενες επισκέψεις καθώς και τα links προς το περιεχόμενο σας. Επίσης μη ξεχνάτε ποτέ ότι για τη Google και γενικά όλες τις μηχανές αναζήτησης ισχύει το: “Content is King”.

4. Ύπαρξη backlinks

Η Google αντιλαμβάνεται τα links σαν θετικές ψήφους προς το website και το περιεχόμενο σας. Άρα όσο περισσότερα links έχετε προς το site σας τόσο το καλύτερο. Υψηλότερο page rank. Προσοχή όμως. Μην αγοράζετε links που κάποιοι θα σας προσφέρουν προσπαθώντας να να ξεγελάσετε την Google. Τα τελευταία χρόνια o αλγόριθμος της, εντοπίζει και τιμωρεί αυτές τις ενέργειες διαγράφοντας sites που το κάνουν αυτό στα αποτελέσματα αναζήτησης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

DM-II Titan: Πρωτοποριακό drone μεταφορών από ελληνικά χέρια

Τη δυνατότητα να απογειώνεται και να προσγειώνεται κάθετα, σαν ελικόπτερο, αλλά να πετάει στη συνέχεια σαν αεροπλάνο έχει το DM-II Titan- μη επανδρωμένο όχημα (drone) που δημιούργησε ο Κωνσταντίνος Δαλάκας, μηχανολόγος μηχανικός προερχόμενος από το ΕΜΠ. Το ελληνικό drone, με δυνατότητα μεταφοράς φορτίων, διακρίθηκε στο διεθνές Cargo Drone Challenge της[…]

Περισσότερα »

Προφανώς και το spam ήρθε για να μείνει…

του Γιάννη Δημητρίου Με τον έναν ή με το άλλον τρόπο υπήρχε πάντα το “spam” στην ηλεκτρονική καθημερινότητά μας, από junk mail και ανεπιθύμητα τηλεφωνήματα μέχρι τα σημερινά spamemails, τα οποία εμφανίζονται με μεγάλη συχνότητα. Τα τελευταία χρόνια, έχει παρατηρηθεί ότι ο όγκος των spamemails σταδιακά έχει μειωθεί σε σχέση[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *