Συμβουλές διατροφής για το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι

Της Γιώτας Φλώρου…..

Το 2016 είναι προ των πυλών και το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι συνδέεται πάντοτε με διατροφικούς πειρασμούς κάθε είδους. Πως θα καταφέρουμε να διατηρήσουμε το βάρος μας και παράλληλα να μην στερηθούμε την απόλαυση του φαγητού;

Όπως δήλωσε στο Κανάλι Ένα η κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος Δέσποινα Μαρσέλου «είναι σημαντικό να προσπαθήσουμε να μην περιορίσουμε τον εαυτό μας και να σκεφτούμε την δίαιτα. Μπορούμε να συνδυάσουμε τα αγαπημένα μας πιάτα με σαλάτες και να βάλουμε λίγο κρέας και κάποιο ορεκτικό.

Όσο για το αλκοόλ που έχει αρκετές θερμίδες καλό θα ήταν να μην ξεπεράσουμε τα 3 με 4 ποτήρια. Τα γλυκά να τα ευχαριστηθούμε, αλλά θα πρέπει να ακούσουμε τον εαυτό μας, να τα φάμε όσο πιο αργά μπορούμε για να τα απολαύσουμε».

Για όσους ξεπεράσουν το μέτρο με το φαγητό «θα ήταν καλό να προτιμήσουν τις επόμενες μέρες να φάνε ψάρι και γενικά να κάνουν μια χορτοφαγική διατροφή ώστε να αποτοξινωθεί το σώμα από το κρέας. Για να χάσουν βάρος θα ήταν καλύτερο να συμβουλευθούν έναν ειδικό».

Τέλος, σύμφωνα με την κ. Μαρσέλου δεν θα πρέπει να παραλείπουμε το πρωινό ή να χάνουμε γεύματα ώστε να μην οδηγηθούμε στην υπερκατανάλωση φαγητού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εκτός και πάλι οι ανασφάλιστοι από τα νοσοκομεία (;)

Της Ιωάννας Μάζη… Τα Δημόσια νοσοκομεία κλείνουν τις πόρτες στους ανασφάλιστους όπως καταγγέλλει ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών σε επιστολή του προς το Υπουργείο Υγείας. Μεταξύ άλλων τονίζει ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα η κατάσταση έχει επιδεινωθεί δραματικά και ζητά να σταματήσει ο εμπαιγμός αυτών των ασθενών. Σύμφωνα με τον ΙΣΑ[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *