Το λιμάνι του Πειραιά ελκυστικό “επιχειρηματικό πάρκο”

Της Σταυρούλας Μίντζολη

Ρυθμίσεις για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του συστήματος αλλά και τον εκσυγχρονισμό του κλάδου των επιχιρήσεων, προωθούνται με σχέδιο νόμου, που περιλαμβάνει μια σειρά αλλαγών που έχουν στόχο τη δημιουργία ενός απλούστερου και διευκολυντικού περιβάλλοντος για τις επιχειρήσεις.

Οι αλλαγές στοχεύουν κυρίως στην άρση εμποδίων εισόδου στην αγορά, την ενίσχυση ανταγωνισμού στην εφοδιαστική με σκοπό την ανάδειξη της Ελλάδας σε διαμετακομιστικό κόμβο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης· οι διαδικασίες αδειοδότησης διευκολύνονται αλλά αποσαφηνίζονται και οι δραστηριότητες logistics ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να ωφεληθούν από το νέο ΕΣΠΑ. Μιλώντας στο Κανάλι Ένα, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς και Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος, Βασίλης Μπαρμπαγιάννης, τόνισε ένα από τα πολλά θέματα που θα συζητηθούν, αυτό της εύρεσης χώρων, οι οποίοι θα έχουν την κατάλληλη υποδομή, θα βρίσκονται κοντά σε λιμάνια, όπως το λιμάνι του Πειραιά· χαρακτηριστικό παράδειγμα ενός ελκυστικού πάρκου, όπου θα μπορούν σε 2 έως 3 χρόνια να γίνουν αρκετές επενδύσεις, είναι το Θριάσιο Πεδίο, δήλωσε ο κ. Μπαρμπαγιάννης.

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου μίλησε και για το χρόνιο αίτημα του κλάδου, την εφαρμογή του ευρωπαϊκού νόμου, βάσει του οποίου, τίθεται χαμηλά ο πήχης στις αδειοδοτήσεις. Έτσι, θα αποφευχθεί η πολυνομία και η γραφειοκρατία και σε βάθος χρόνου θα τονώσει τον κλάδο των Logistics.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γ. Πλακιωτάκης στο Κανάλι Ένα: Νέα μέτρα για την ενίσχυση του Εθνικού Νηολογίου

Δέσμη νέων μέτρων που έχουν ως  στόχο τους τόσο την ανάσχεση της διαρροής των πλοίων από το Εθνικό Νηολόγιο προς νηολόγια εκτός Ε.Ε., όσο και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Ελληνικής ποντοπόρου

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *