Οδήγηση και στροφή… πατάμε φρένο ή γκάζι;

Όλοι γνωρίζουν ότι … δεν φρενάρουμε στις στροφές. Εν τούτοις – προσέξτε τους προπορευόμενους οδηγούς – σχεδόν όλοι μπαίνουν στις στροφές φρενάροντας, ενώ αφήνουν το φρένο μόνον όταν φτάσουν στο κέντρο της στροφής.Και όλοι πιστεύουν ότι είναι τέλειοι οδηγοί αφού ‘δεν φρενάρουν στις στροφές’. Είναι κρίμα που έχουν διανύσει όλη την τροχιά με τα φρένα πατημένα.

Με μία τέτοια οδήγηση, τα ελαστικά – και κυρίως τα μπροστινά – καταβάλλουν διπλή προσπάθεια: να διατηρήσουν την προδιαγεγραμμένη πορεία και – επιπλέον – να αντισταθούν στη δύναμη του συστήματος πέδησης. Πρόκειται για μια ισορροπία δυνάμεων που, αν χαθεί, κινδυνεύει ευστάθεια του οχήματος (και κατά συνέπεια το κράτημα).

Γι’ αυτό είναι ουσιαστικό να φρενάρετε νωρίτερα, να επιβραδύνετε έγκαιρα και – πάνω απ’ όλα – να φρενάρετε κατά το δυνατόν με τους τροχούς σε ευθεία θέση. Έτσι εκμεταλλεύεστε τη μέγιστη πρόσφυση που προσφέρει το ελαστικό πριν στρίψει.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Opel έκανε αποκαλύπτήρια στο GT Concept

Γράφει ο Στάθης Πετρόπουλος… Ενόψει της φετινής Γενεύης η Opel έκανε αποκαλύπτήρια στο GT Concept και μας χάρισε ένα σπορτίφ και σύγχρονο όχημα το οποίο πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να δουν και στην πραγματικότητα.  Το εντυπωσιακό του πράγματος πάντως είναι πως η Opel θέλησε να τιμήσει και να θυμήσει ορισμένα σημαντικά στοιχεία της παράδοσής της[…]

Περισσότερα »

Μειώθηκαν κατά 9,2% τα οδικά τροχαία ατυχήματα τον Φεβρουάριο

Μείωση 9,2% σημείωσαν τα οδικά τροχαία ατυχήματα που συνέβησαν σε ολόκληρη τη χώρα και προκάλεσαν τον θάνατο ή τον τραυματισμό ατόμων τον Φεβρουάριο εφέτος σε σύγκριση με τον αντίστοιχο

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *