Από την Κατερίνα Παπαγεωργίου…
Στους Δελφούς θα ταξιδέψει το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά καθώς θα συμμετέχει στις συναντήσεις του Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου Δελφών με την θεατρική εγκατάσταση “αδιέξοδος έρωτας, Οφηλία” που σε σκηνοθεσία Νίκου Διαμαντή θα παρουσιαστεί στις 2 Ιουλίου σε τρείς διαφορετικούς χώρους, σε τρείς διαφορετικές στιγμές της ημέρας.
Συγκεκριμένα, η Οφηλία του αδιέξοδου έρωτα, θα ξεκινήσει την μοναχική της πορεία το πρωί στον αύλειο χώρο της εκκλησίας του Αγίου Γεωργίου στον ελαιώνα (10.00 π.μ.), τo απόγευμα στη Ρωμαϊκη Αγορά του Αρχαιολογικού Χώρου των Δελφών (7.00 μ.μ.), το βράδυ, στο Πάρκο Γλυπτικής Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου Δελφών (10.00 μ.μ.), σ’ ένα ταξίδι, όπου η αναζήτηση της προσωπικότητας γίνεται μέσα από τρείς διαφορετικές σκηνοθετικές προσεγγίσεις: Στανισλάφσκι, Μπρεχτ, Αρτώ.
Η συγκεκριμένη Οφηλία είναι αποτέλεσμα πολύμηνης δουλειάς και έρευνας του γνωστού σκηνοθέτη και καλλιτεχνικού διευθυντή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά Νίκου Διαμαντή, με έξι ομάδες φοιτητών θεατρολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών που στο πλαίσιο του μαθήματος σκηνοθεσίας δούλεψαν πάνω στην αναζήτηση της προσωπικότητας της Οφηλίας. Η παράσταση κεντράρει στην ερωτική σκηνή ανάμεσα στον Αμλετ και την Οφηλία. Στόχος να αναδειχθεί η γυναικεία ευαισθησία.
Αδιέξοδος Έρωτας Οφηλία
Η θεατρική εγκατάσταση “Αδιέξοδος Έρωτας, Οφηλία” σε σύλληψη και σκηνοθεσία Νίκου Διαμαντή θέτει, όπως σημειώνει ο ίδιος, ζητήματα γυναικείας ύπαρξης. Οι σχέσεις των δυο φύλων, το ερωτικό αδιέξοδο, ο ερωτικός τρόμος, η αναποφασιστικότητα, ο έρωτας στο απόγειο του. Η αθωότητα της νιότης όταν δίνεται για πρώτη φορά στον έρωτα. Επιλέξαμε να ερευνήσουμε όλα τα παραπάνω θέματα μέσα από τρεις σκηνοθετικούς τρόπους.
Η πρόταση αυτή δεν έχει να κάνει με την μέθοδο αλλά με την ουσία του σαιξπηρικού κειμένου, άλλοτε ως κριτική ανάμεσα στα δυο φύλα, κι άλλοτε ως τόπος αθωότητας. Στην παράσταση “Αδιέξοδος έρωτας, Οφηλία” έχουν ενταχθεί τρία κείμενα του Χρήστου Χρηστόπουλου