Home

ΡΟΗ  ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Αναπροσαρμόζεται η εξυπηρέτηση των πολιτών σε Δημόσιο – ΟΤΑ

0 σχόλια ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στα νέα δεδομένα που επιτάσσουν τα μέτρα υγειονομικής προστασίας αναπροσαρμόζεται ο τρόπος εξυπηρέτησης των πολιτών σε δημόσιες υπηρεσίες και δήμους, σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών, η εφαρμογή της οποίας θα ξεκινήσει από την 1η Ιουνίου.

Η διευθύντρια του ΚΕΠ Πειραιά Αγγελική Ζαχαράτου, μιλώντας στο Κανάλι Ένα και την εκπομπή «Μένουμε Πειραιά» εξήγησε ότι πλέον οι περισσότερες πράξεις θα εκτελούνται από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες των αρμόδιων φορέων, όπως επίσης και η έκδοση πληθώρας πιστοποιητικών.

Ωστόσο για τους πολίτες που δεν έχουν ηλεκτρονική πρόσβαση ή δεν γνωρίζουν χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών, η κ. Ζαχαράτου σημείωσε ότι επιβάλλεται τηλεφωνική επικοινωνία με τις υπηρεσίες προκειμένου οι πολίτες να κλείσουν ραντεβού για να εξυπηρετηθούν, ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός και να υπάρχει ασφάλεια για το εξυπηρετούμενο κοινό και για τους εργαζόμενους.

Ο τηλεφωνικός αριθμός εξυπηρέτησης για ραντεβού στο ΚΕΠ Πειραιά είναι 213 2024700.

Οι δηλώσεις της κ. Ζαχαράτου.

Σχετικά Αρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται.

Ετικέτες:, , ,