Home

ΡΟΗ  ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Από το φθινόπωρο ο Ηλεκτρονικός Φάκελος για τις μεταβιβάσεις στο σύνολο των ακινήτων της χώρας

0 σχόλια ΕΛΛΑΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Την προσεχή Πέμπτη 29 Ioυλίου εισάγεται για συζήτηση και ψήφιση στην ολομέλεια της Βουλής, το νομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης “Εκσυγχρονισμός του Ελληνικού Κτηματολογίου, νέες ψηφιακές υπηρεσίες και ενίσχυση της ψηφιακής διακυβέρνησης”.

“Το νομοσχέδιο έχει συγκεκριμένη στόχευση. Να βοηθήσει στην επιτάχυνση της διαδικασίας του Κτηματολογίου. Δεν είπε κανείς ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο έρχεται να λύσει όλα τα ζητήματα ίσως, που προέκυψαν, προκύπτουν, μπορούν να προκύψουν στην πορεία και αφορούν τα ζητήματα του Κτηματολογίου, που είναι ένα τεράστιο ζήτημα, ίσως το μεγαλύτερο έργο που έχει γίνει ποτέ στη χώρα”, είπε ο υφυπουργός Ψηφιακής Δικαυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς και τόνισε ότι το νομοσχέδιο περιλαμβάνει στοχευμένες διατάξεις για την επιτάχυνση της κτηματογράφησης. Πλέον, δεν θα χρειάζεται να ολοκληρωθούν όλες οι εκδικάσεις των ενστάσεων και των αμφισβητήσεων για να μπορέσουμε να έχουμε την ολοκλήρωση του Κτηματολογίου.

Δηλαδή, μετά τη συλλογή των στοιχείων και αφού, βεβαίως, πρώτα γίνει η διόρθωση – όπου μπορεί να γίνει διόρθωση στα σφάλματα που είτε είναι πρόδηλα, είτε είναι εύκολο να γίνουν – θα ακολουθεί η Διαπιστωτική Πράξη περαίωσης της κτηματογράφησης και θα γίνονται οι πρώτες εγγραφές”, είπε ο κ. Γεωργαντάς και πρόσθεσε: “Αυτό από μόνο του, δηλαδή ότι θα γίνεται η ανάρτηση μόνο με την ολοκλήρωση της διαδικασίας διόρθωσης των πρόδηλων ή μη σφαλμάτων, σημαίνει ότι το 98%, κατά τους δικούς μας ισχυρισμούς, το 90% κατά τους ισχυρισμούς της Αντιπολίτευσης, θα έχουμε ολοκλήρωση και θα μπορέσει να λειτουργήσει το Κτηματολόγιο με ό,τι θετικές συνέπειες έχει αυτό για όλους – και τους επαγγελματίες συμβολαιογράφους, δικηγόρους, επιμελητές, αλλά και τους ίδιους τους πολίτες, οι οποίοι θα έχουν άμεση πρόσβαση στην πληροφορία που αφορά το Κτηματολόγιο, που αφορά τις περιουσίες τους”.

Ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης αναφέρθηκε και στον Ηλεκτρονικό Φάκελο για τις μεταβιβάσεις ακινήτων. “Δεν ψηφιοποιούμε τη γραφειοκρατία. Δίνουμε τη δυνατότητα, τα πιστοποιητικά και τα έγγραφα, τα οποία είναι αναγκαία σε μια μεταβίβαση, αυτά να συγκεντρώνονται στο σημείο, το οποίο επιθυμεί ο πολίτης, δηλαδή, στο γραφείο του κάθε συμβολαιογράφου και να γίνεται μεταβίβαση χωρίς να γίνεται ο κάθε πολίτης κλητήρας ουσιαστικά στις δημόσιες υπηρεσίες, και να πρέπει με έναν έγχαρτο τρόπο να τα συλλέξει όλα αυτά και να τα προσκομίσει ο ίδιος στον συμβολαιογράφο”, είπε ο κ. Γεωργαντάς.

Πηγή: ΑΠΕ

Σχετικά Αρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ετικέτες:, ,