Capital Ship Management : Νέo δεξαμενόπλοιο στο στόλο της

      Του Νίκου Μπαρδούνια

Ένα νέο eco δεξαμενόπλοιο, το Μ/Τ «Aitolos», χωρητικότητας 115.000 τόνων το οποίο ναυπηγήθηκε στα Daehan Shipbuilding Co Ltd της Νοτίου Κορέας, εντάχθηκε στο στόλο της εταιρείας Capital Ship Management Corp, συμφερόντων του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη. Το συγκεκριμένο νεότευκτο πλοίο είναι ένα από τα δύο αδελφά πλοία που θα παραλάβει η εταιρεία μέσα στο 2020.
Να σημειωθεί ότι τον Σεπτέμβριο του 2019 ο Όμιλος Μαρινάκη, μέσω της εταιρείας Capital Maritime Trading, έκλεισε συμφωνία με το κορεατικό ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries, για την κατασκευή δέκα δεξαμενόπλοιων που θα έχουν τη δυνατότητα να κινούνται τόσο με πετρέλαιο όσο και με φυσικό αέριο. Η επένδυση θα είναι ύψους 1,5 δις δολαρίων ενώ τα πλοία θα έχουν παραδοθεί έως το 2022.
Ο Ομιλος, στην παρούσα χρονική στιγμή, έχει στο νερό 78 πλοία ο αριθμός των οποίων θα ξεπεράσει τα 100 όταν θα αρχίσει να παραλαμβάνει τα νεότευκτα.

Ένα στα τέσσερα δεξαμενόπλοια … ανήκουν σε Έλληνες εφοπλιστές.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Οίκου Carksons το 25% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενοπλοίων ανήκει σε έλληνες πλοιοκτήτες. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Οίκου της Carksons, οι Έλληνες πλοιοκτήτες με τα περισσότερα δεξαμενόπλοια είναι :
-Όμιλος Τσάκου με την εισηγμένη TEN διαθέτει 74 δεξαμενόπλοια.
– Η εταιρεία Minerva Marine, του Ανδρέα Μαρτίνου, με 66 δεξαμενόπλοια.
– Ο Γιώργος Προκοπίου, με τις εταιρείες Dynacom/Dynagas και Sea Trades διαθέτει 65 δεξαμενόπλοια.
-Η εταιρεία Thenamaris, του Νικόλα Μαρτίνου, με 58 δεξαμενόπλοια.
– Ο Όμιλο Αγγελικούση με 52 δεξαμενόπλια.
– Ο Γιώργο Οικονόμου με τις εταιρείες Cardiff και TMS με 50 δεξαμενόπλοια.
– Η εταιρεία Navios, της Αγγελικής Φράγκου, με 46 δεξαμενόπλοια.
– Η εταιρεία Capital ship management, συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη, με 44 δεξαμενόπλοια.
– Η εταιρεία AVIN, της οικογένειας Βαρδινογιάννη, με 36 δεξαμενόπλοια.
– Η εταιρεία East Med, του Θανάση Μαρτίνου, με 30 δεξαμενόπλοια.
– Η εταιρεία Marmaras/delta Tankers, του Διαμαντή Διαμαντίδη, με 30 δεξαμενόπλοια.
– Η εταιρεία Eletson Corporation, των οικογενειών Καρασταμάτη, Κέρτστκοφ, Χατζηελευθεριάδη με 23 δεξαμενόπλοια.
– Η εταιρεία Alpha/Amethyst/Pantheon, της Αννας Αγγελικούση, με 22 δεξαμενόπλοια
– Η εταιρεία Consolidated Marine, της οικογένειας Λάτση, με 22 δεξαμενόπλοια
– Η εταιρεία Springfield, συμφερόντων Ωνάση, με 22 δεξαμενόπλοια και η
– Η εταιρεία Kyklades Maritime, του Γιάννη Αλαφούζου, με 17 δεξαμενόπλοια..

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πλακιωτάκης: Βαθιές τομές και μεταρρυθμίσεις για να αναδειχθεί η ναυτιλιακή βιομηχανία

Ο υπουργός ενημέρωσε την εθνική αντιπροσωπεία ότι η κυβέρνηση έχει προνοήσει να διαθέσει τα απαραίτητα κεφάλαια για τις άγονες γραμμές και για το μεταφορικό ισοδύναμο. Κυρίως είπε ότι η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να προχωρήσει σε βαθιές τομές μεταρρυθμίσεις για να αναδειχθεί το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Το πλαίσιο των δράσεων[…]

Περισσότερα »

Ο Αντώνης Στελλιάτος επανεξελέγη πρόεδρος της ΕΠΕΣΤ

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο με τριετή θητεία, από 1/2/2017 έως 31/1/2020 εκλέχθηκε στη Γενική Συνέλευση των μελών της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού, που πραγματοποιήθηκε στις 28 Ιανουαρίου 2017. Η σύνθεση του ΔΣ, μετά τη συγκρότησή του σε σώμα, έχει ως εξής: 1) Στελλιάτος Αντώνιος Πρόεδρος 2) Κυριακούλης Σταύρος Α΄Αντιπρόεδρος 3)[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *