Capital Ship Management : Νέo δεξαμενόπλοιο στο στόλο της

      Του Νίκου Μπαρδούνια

Ένα νέο eco δεξαμενόπλοιο, το Μ/Τ «Aitolos», χωρητικότητας 115.000 τόνων το οποίο ναυπηγήθηκε στα Daehan Shipbuilding Co Ltd της Νοτίου Κορέας, εντάχθηκε στο στόλο της εταιρείας Capital Ship Management Corp, συμφερόντων του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη. Το συγκεκριμένο νεότευκτο πλοίο είναι ένα από τα δύο αδελφά πλοία που θα παραλάβει η εταιρεία μέσα στο 2020.
Να σημειωθεί ότι τον Σεπτέμβριο του 2019 ο Όμιλος Μαρινάκη, μέσω της εταιρείας Capital Maritime Trading, έκλεισε συμφωνία με το κορεατικό ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries, για την κατασκευή δέκα δεξαμενόπλοιων που θα έχουν τη δυνατότητα να κινούνται τόσο με πετρέλαιο όσο και με φυσικό αέριο. Η επένδυση θα είναι ύψους 1,5 δις δολαρίων ενώ τα πλοία θα έχουν παραδοθεί έως το 2022.
Ο Ομιλος, στην παρούσα χρονική στιγμή, έχει στο νερό 78 πλοία ο αριθμός των οποίων θα ξεπεράσει τα 100 όταν θα αρχίσει να παραλαμβάνει τα νεότευκτα.

Ένα στα τέσσερα δεξαμενόπλοια … ανήκουν σε Έλληνες εφοπλιστές.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Οίκου Carksons το 25% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενοπλοίων ανήκει σε έλληνες πλοιοκτήτες. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Οίκου της Carksons, οι Έλληνες πλοιοκτήτες με τα περισσότερα δεξαμενόπλοια είναι :
-Όμιλος Τσάκου με την εισηγμένη TEN διαθέτει 74 δεξαμενόπλοια.
– Η εταιρεία Minerva Marine, του Ανδρέα Μαρτίνου, με 66 δεξαμενόπλοια.
– Ο Γιώργος Προκοπίου, με τις εταιρείες Dynacom/Dynagas και Sea Trades διαθέτει 65 δεξαμενόπλοια.
-Η εταιρεία Thenamaris, του Νικόλα Μαρτίνου, με 58 δεξαμενόπλοια.
– Ο Όμιλο Αγγελικούση με 52 δεξαμενόπλια.
– Ο Γιώργο Οικονόμου με τις εταιρείες Cardiff και TMS με 50 δεξαμενόπλοια.
– Η εταιρεία Navios, της Αγγελικής Φράγκου, με 46 δεξαμενόπλοια.
– Η εταιρεία Capital ship management, συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη, με 44 δεξαμενόπλοια.
– Η εταιρεία AVIN, της οικογένειας Βαρδινογιάννη, με 36 δεξαμενόπλοια.
– Η εταιρεία East Med, του Θανάση Μαρτίνου, με 30 δεξαμενόπλοια.
– Η εταιρεία Marmaras/delta Tankers, του Διαμαντή Διαμαντίδη, με 30 δεξαμενόπλοια.
– Η εταιρεία Eletson Corporation, των οικογενειών Καρασταμάτη, Κέρτστκοφ, Χατζηελευθεριάδη με 23 δεξαμενόπλοια.
– Η εταιρεία Alpha/Amethyst/Pantheon, της Αννας Αγγελικούση, με 22 δεξαμενόπλοια
– Η εταιρεία Consolidated Marine, της οικογένειας Λάτση, με 22 δεξαμενόπλοια
– Η εταιρεία Springfield, συμφερόντων Ωνάση, με 22 δεξαμενόπλοια και η
– Η εταιρεία Kyklades Maritime, του Γιάννη Αλαφούζου, με 17 δεξαμενόπλοια..

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Προσφορά άνω των 7 εκατ. για τους πυροπαθείς από την Ένωση Εφοπλιστών

Δεσμευθήκαμε από την πρώτη στιγμή ότι θα σταθούμε δίπλα στους συμπολίτες μας που χτυπήθηκαν τραγικά από τις καταστροφικές πυρκαγιές, υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΕΕΕ, Θ. Βενιάμης. H Ένωσις Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) μέσω της Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας Κοινωνικής Προσφοράς Ελληνικού Εφοπλισμού ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ, δεσμεύθηκε από την πρώτη στιγμή να συνδράμει τους πυροπαθείς[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *