Dryships: Επενδύσεις εκατομμυρίων δολ από τον Γιώργο Οικονόμου

του  Νίκου Μπαρδούνια

«Ο καλός ο καπετάνιος στην φουρτούνα φαίνεται» λέει ο λαός μας και για τον Έλληνα πλοιοκτήτη Γιώργο Οικονόμου φαίνεται ότι το ρητό αυτό ισχύει απολύτως.

Με μοχλό την εταιρεία του Dryships, η μετοχή της οποίας στο ταμπλό του αμερικανικού χρηματιστηρίου βρίσκεται στα επίπεδα του 1,71 δολαρίων, προχωρεί σε επενδύσεις στήριξης και ανάπτυξης της εταιρείας του εξαγοράζοντας πλοίο τύπου kamsarmax έναντι 23 εκατ δολαρίων. Πρόκειται για το «United Ocean» – αν και επισήμως δεν έχει ανακοινωθεί το όνομά του – το οποίο έχει κατασκευασθεί κατασκευάστηκε το 2014 και έχει χωρητικότητα 81.918 dwt.

O Νίκος Μπαρδούνιας με τον Γιώργο Οικονόμου

Ναυτιλιακοί κύκλοι υποστηρίζουν ότι ο Γιώργος Οικονόμου , παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει με την άλλη εταιρεία του την Ocean Rig η οποία έχει υποβάλλει αίτηση υπαγωγής στον πτωχευτικό κώδικα των ΗΠΑ, συνεχίζει το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του στόλου του

Έξαλλου ο ίδιος είχε προσφάτως δηλώσει στο www.kanaliena.gr ότι « θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται στη θάλασσα συνεχίζοντας να κάνει στοχευμένες επενδυτικές κινήσεις » ενώ σχετικά με την Ocean Rig είχε δηλώσει « ότι η εταιρεία δεν πτωχεύει αλλά αντιθέτως προχωράει σε αναδιάρθρωση».

Να σημειωθεί ότι με βάση των τελευταία συμφωνία εξαγοράς του πλοίου «United Ocean» έρχεται να προσθέσει άλλα 23 εκατ. δολ. στο project επέκτασης του στόλου και του προγράμματος ύψους 662 εκατ. δολ. που υλοποιεί και αφορά στην απόκτηση δεξαμενόπλοιων, φορτηγών πλοίων μέχρι και τύπου VLGCs.

H προσθήκη του τελευταίου πλοίου συμβάλλει, όπως αναφέρουν ναυτιλιακοί κύκλοι και στη μείωση της ηλικίας του συνολικού στόλου της εταιρίας.

 

Intermodal: Έλληνες αγοράζουν VLCC

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Intermodal, Ελληνες εφοπλιστές έχουν προχωρήσει στην παραγγελίες περίπου 20 πλοίων Very Large Crude carriers (VLCC) καθώς οι τιμές τους ), βρίσκονται στα χαμηλά των 13 τελευταίων ετών.

Μεταξύ αυτών βρίσκονται οι εταιρείες Maran Tankers του ομίλου Αγγελικούση η οποία φέρεται να έχει παραγγείλει τρία πλοία, η TMS Tankers του Γιώργου Οικονόμου η οποία αναφέρεται ότι έχει παραγγείλει τέσσερα πλοία χωρητικότητας 300.000 dwt έκαστο , η εταιρεία Enesel με παραγγελίες για τέσσερα πλοία (δύο συν δύο οψιόν) κ.α..

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΛΠ: Μετατίθεται για ένα μήνα η διορία για τις προσφορές

Για περίπου ένα μήνα –έως τις 3 Δεκεμβρίου- μετατίθεται η διορία για κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για την αποκρατικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά, όπως δήλωσε στο Reuters ο επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας. Εξήγησε πως η απόφαση οφείλεται σε καθυστερήσεις στις προπαρασκευαστικές διαδικασίες, με το Reuters ωστόσο να αναφέρει πως οι καθυστερήσεις οφείλονται στις πρόωρες[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *