F1: Οι πρώτες δοκιμές στη Jerez της Ισπανίας

Οι πρώτες δοκιμές της F1 ξεκίνησαν  στη Jerez της Ισπανίας τη Κυριακή 1 Φεβρουαρίου και ολοκληρώνονται σήμερα Τετάρτη. Είδαμε για πρώτη φορά (σχεδόν) όλα τα μονοθέσια με τις νέες εμφανίσεις τους και τις νέες μύτες τους και η αγωνία για τη νέα σεζόν χτυπάει κόκκινο. 

Κυρίαρχος και τις δυο μέρες ο Sebastian Vettel που οδήγησε το νέο μονοθέσιο της Ferrari, τη SF15-T, στη κορυφή, αναγκάζοντας τους μηχανικούς του να τον χειροκροτήσουν όταν έφθασε στο γκαράζ. Λογικό μετά από μια καταστροφική χρονιά για τη Scuderia η οποία δεν σημείωσε καμία νίκη τη περσινή χρονιά. Η δεύτερη θέση και τις δυο μέρες ήταν κλεισμένη από τη Sauber που με τη C34-Ferrari δείχνει να θέλει να αφήσει πίσω της μια χρονιά χωρίς επιτυχίες. Να σημειωθεί ότι ο Felipe Nasr, ο 22χρονος από τη Βραζιλία βρίσκεται στη πρώτη του σεζόν σαν οδηγός Formula 1 και σίγουρα φαίνεται πολλά υποσχόμενος. 

Βέβαια θα φαίνεται γέρος στα μάτια του Max Verstappen ο οποίος είναι μόλις 17 χρονών και είναι ο νέος οδηγός της Toro Rosso. Ο οποίος για μη κάτοχο κανονικού διπλώματος οδήγησης δε τα πήγε και άσχημα αφού βγήκε 5ος τη δεύτερη μέρα δοκιμών κάνοντας το μπαμπά Verstappen (107 grand prix στη καριέρα του) ιδιαίτερα υπερήφανο. Πάντως στο ερώτημα ποιος έχει το μπαμπά με τη μεγαλύτερη αγωνιστική εμπειρία μάλλον νικάει ο ομόσταυλος του Carlos Sainz Jr. που με τον πατέρα του -θρυλικό οδηγό του WRC να παρακολουθεί σημείωσε τη πρώτη μέρα τον 6ο καλύτερο χρόνο και συνολικά 46 γύρους.

H Red Bull με οδηγούς φέτος τον Daniel Ricciardo, οδήγησε τη 1η μέρα 4ος στη κατάταξη, και τον Daniil Kvyat, οδήγησε τη 2η μέρα. Τη πρώτη μέρα τα πράγματα πήγαν πολύ καλά (καμία σχέση με τη περσινά προβλήματα του κινητήρα της Renault) με το μονοθέσιο βαμμένο σε στυλ “καμουφλαρισμένο μελλοντικό αυτοκίνητο παραγωγής” να είναι σίγουρα το βασικό θέμα συζήτησης στα διάφορα πηγαδάκια γύρω από τη πίστα. H δεύτερη μέρα δε πήγε ιδιαίτερα καλά αφού ο Kvyat χτύπησε τη μπροστινή αεροτομή του και εξαιτίας έλλειψης ανταλλακτικού αναγκάστηκε να ολοκληρώσει τους υπόλοιπους γύρους χωρίς αυτή. Οι άνθρωποι της αυστριακής ομάδας βρήκαν ευκαιρία να αστειευτούν λέγοντας ότι η πίσω αεροτομή παράγει τόσο πολύ downforce που η μπροστινή απλά δε χρειάζεται.

Η Williams με την ολοκαίνουργια FW37 είχε δυο ήσυχες μέρες με τον Valtteri Bottas στο τιμόνι, συλλέγοντας δεδομένα από 73 και 61 γύρους τη πρώτη και τη δεύτερη μέρα αντίστοιχα. Πρωταθλητής όμως στην αξιοπιστία αυτές τις μέρες αναδείχτηκε σίγουρα η Mercedes ολοκληρώνοντας 157(!) γύρους τη πρώτη μέρα με το Nico Rosberg στο τιμόνι και τη δεύτερη 91 με τον Lewis Hamilton ο οποίος όμως αντιμετώπισε βλάβη λόγω διαρροής ενός εξαρτήματος. Από την άλλη η Mclaren-Honda προβλημάτισε μεAlonso και Button να ολοκληρώνουν από μόλις 6 γύρους ο καθένας και πέρασαν τη μέρα τους υπομονετικά στο γκαράζ όπου η μηχανικοί ετοίμαζαν το κινητήρα της Ιαπωνικής εταιρείας.

Στις ευχάριστες εκπλήξεις ανήκει η Lotus με το μονοθέσιο της να εμφανίζεται μια μέρα νωρίτερα από ότι αναμενόταν και τον Pastor Maldonado να ολοκληρώνει 41 γύρους μέχρι να τον σταματήσει ένα πρόβλημα στο κιβώτιο. Τέλος στο απουσιολόγιο μπήκε η Force In5dia με τις φήμες να αναφέρουν ότι έχει μεγάλα οικονομικά προβλήματα(γύρω στα 50 εκατομμύρια) και είναι αμφίβολο αν θα προλάβει τον εναρκτήριο αγώνα στη Μελβούρνη.

πηγή: highoctane.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δ. Πάτσιος: “To περιβαλλοντικό τέλος δεν είναι αρνητικό”

Του Θοδωρή Ασβεστόπουλου… Αντίθετοι μόνο ως προς την κατάργηση της απόσυρσης, είναι οι εισαγωγείς αντιπρόσωποι αυτοκινήτων στα σχέδια του Υπουργείου Οικονομικών για τις αλλαγές στη φορολόγηση των Ι.Χ. Μιλώντας στο ΚΑΝΑΛΙ 1 ο Διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων Δημήτρης Πάτσιος, εξέφρασε την επιφύλαξη του ως προς το φοροεισπρακτικό σκέλος,[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *