Facebook: Μέριμνα για τους λογαρισμούς θανόντων χρηστών

Μια σειρά από updates τα οποία βελτιώνουν τον τρόπο που το Facebook διαχειρίζεται τους λογαριασμούς των χρηστών του που έχουν εγκαταλείψει τα εγκόσμια, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης, ανακοίνωσε η Σέριλ Σάντμπεργκ, chief operating officer του κοινωνικού δικτύου. «Ξέρουμε ότι η απώλεια ενός φίλου ή συγγενούς μπορεί να είναι τρομερή- και θέλουμε το Facebook να είναι ένα μέρος όπου οι άνθρωποι μπορούν να αλληλοϋποστηρίζονται ενώ τιμούν τη μνήμη των αγαπημένων τους» γράφει σε ανάρτηση στο επίσημο blog του Facebook.

«Σήμερα μοιραζόμαστε updates για να κάνουμε αυτή την εμπειρία ακόμα πιο υποστηρικτική για την κοινότητά μας: Μία νέα κατηγορία απόδοσης τιμών για τους “λογαριασμούς- μνήματα” (memorialized accounts), επιπλέον εργαλεία ελέγχου για ανθρώπους που διαχειρίζονται “λογαριασμούς- μνήματα” και βελτιωμένη ΑΙ για να αποτρέπεται η εμφάνιση του προφίλ κάποιου νεκρού αγαπημένου προσώπου με διάφορους οδυνηρούς τρόπους».

Η νέα κατηγορία απόδοσης τιμών (tribute section) δημιουργεί ένα ξεχωριστό tab με memorialized προφίλ, όπου φίλοι και συγγενείς μπορούν να μοιράζονται posts, διατηρώντας παράλληλα το αυθεντικό timeline του εκλιπόντος. «Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν τα είδη των posts που τους είναι πιο χρήσιμα, καθώς θρηνούν και θυμούνται τους αγαπημένους τους».

Όσον αφορά στα εργαλεία ελέγχου, η Σάντμπεργκ υπενθυμίζει πως το 2015 είχε παρουσιαστεί μια λειτουργία που επέτρεπε την επιλογή μιας «επαφής κληρονομιάς» (legacy contact)- ενός συγγενούς ή φίλου στον οποίο ένας χρήστης μπορούσε να αναθέσει τη διαχείριση του λογαριασμού του στο Facebook σε περίπτωση θανάτου του. Πλέον οι «επαφές κληρονομιάς» μπορούν να επεμβαίνουν στα posts που διαμοιράζονται στο tributes section αλλάζοντας τις ρυθμίσεις tagging, απομακρύνοντας tags και ορίζοντας ποιοι μπορούν να κάνουν και να δούν posts. Αυτό επιτρέπει την καλύτερη διαχείριση περιεχομένου που μπορεί να είναι επώδυνο για φίλους και συγγενείς να βλέπουν. Επίσης, αν και οι ανήλικοι δεν μπορούν να επιλέγουν legacy contacts, το Facebook άλλαξε την πολιτική του ώστε να επιτρέπει στους γονείς που έχουν χάσει παιδιά κάτω των 18 να ζητούν να γίνουν τα legacy contacts τους. «Ελπίζουμε να ελαχιστοποιήσουμε τις εμπειρίες που μπορεί να είναι επώδυνες. Μας έχουν πει πως το memorializing ενός προφίλ μπορεί να δημιουργεί την εντύπωση πως είναι ένα μεγάλο βήμα, που δεν είναι όλοι έτοιμοι να κάνουν αμέσως. Για αυτό είναι σημαντικό αυτοί που ήταν κοντά στον νεκρό να αποφασίσουν πότε θα το κάνουν. Τώρα επιτρέπουμε μόνο φίλους και συγγενείς να ζητήσουν να γίνει memorialized ένας λογαριασμός».

Ως προς τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, η Σάντμπεργκ γράφει πως, εάν ένας λογαριασμός δεν έχει γίνει «μνήμα», χρησιμοποιείται τεχνητή νοημοσύνη για να μην εμφανίζεται σε μέρη όπου θα μπορούσε να προκαλέσει οδύνη- όπως πχ προτάσεις να προσκληθεί ο νεκρός σε events ή υπενθυμίσεις για αποστολή ευχών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Υπάρχουν “κρυμμένα” μηνύματα σε γνωστά λογότυπα;

Βλέπουμε ορισμένα από αυτά τα λογότυπα πολύ συχνά, αλλά πιστεύω ότι οι περισσότεροι από δεν είχαμε αντιληφθεί ότι υπάρχουν κάποιες κρυφές εικόνες ή έννοιες ανάλογα με τα λογότυπα. Αν σας αρέσει η «οφθαλμαπάτη», τότε μάλλον θα αρέσει αυτή το δημοσίευση. Πάντως τα μηνύματα δεν είναι στην ουσία κρυμμένα γιατί έχουν[…]

Περισσότερα »

Πάνω από 3 εκατομμύρια βιομηχανικά ρομπότ θα λειτουργούν το 2020

Σε 3,05 εκατομμύρια εκτιμάται ότι θα ανέλθει το 2020 ο συνολικός αριθμός των βιομηχανικών ρομπότ παγκοσμίως, από 1,47 εκατομμύρια το 2014, δηλαδή θα υπάρξει υπερδιπλασιασμός τους μέσα σε μία μόνο εξαετία, σύμφωνα με τη Διεθνή Ομοσπονδία Ρομποτικής (International Robotics Federation-IFR). Το 2018, τα ρομπότ που είναι εγκατεστημένα σε βιομηχανίες και[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *