Στα μεγάλα έργα που βρίσκονται προ των πυλών αλλά και στο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της επέκτασης του μετρό προς Πειραιά αναφέρθηκε, μιλώντας στον Βασίλη Ταλαμάγκα και την εκπομπή “Πειραιάς 24”, ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης.
Ο κ. Καραγιάννης έκανε λόγο για ένα πακέτο έργων που αγγίζει τα 13 δισεκατομμύρια ευρώ και το οποίο θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και τις ΣΔΙΤ. Στα σχέδια του υπουργείου περιλαμβάνεται, μεταξύ άλλων, η κατασκευή της γραμμής 4 του μετρό (με ορίζοντα ολοκλήρωσης τη μια οκταετία), η οποία αναμφίβολα θα λύσει ένα μεγάλο συγκοινωνιακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η πρωτεύουσα.
Παράλληλα, τόνισε πως στο πρόγραμμα έχουν ενταχθεί και έργα που είχαν βαλτώσει και αποτελούν «κληρονομιά» της προηγούμενης ηγεσίας του υπουργείου. Το πλάνο θα υλοποιηθεί με την αξιοποίηση πόρων από το Ταμείο ανάκαμψης αλλά και από τις συμπράξεις δημοσίου-ιδιωτικού τομέα.
Η γραμμή 3 του μετρό.
Το καλοκαίρι του 2022, σύμφωνα με τα όσα είπε ο κ. Καραγιάννης, οι συρμοί του πλέον σύγχρονου μεταφορικού μέσου θα φτάνουν στο κέντρο του Πειραιά (Δημοτικό θέατρο), ενώ ο μέσος χρόνος της διαδρομής Λιμάνι-Αεροδρόμιο προσδιορίζεται στα 45 λεπτά. Αξιοσημείωτη, βέβαια, θα είναι και η αποσυμφόρηση που θα δουν οι πολίτες στο κυκλοφοριακό της πόλης μας, αφού σύμφωνα με τον Γ.Γ, ένας μεγάλος όγκος πολιτών θα εξυπηρετούνται από το μετρό.
Η λύση για την Δυτική Αττική.
Την κατασκευή τριών νέων σταθμών, ως επέκταση της γραμμής 2, προκρίνει το υπουργείο υποδομών, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη. Όπως είπε, ο υπουργός δίνει ιδιαίτερο βάρος σε αυτή την περιοχή, αναγνωρίζοντας ότι υπάρχει δυσκολία στη διασύνδεσή της με άλλες περιοχές. Σε σχέση με το έργο αυτό, ο Γ. Καραγιάννης αποκάλυψε πως αν δεν υπάρχουν δικαστικές προσφυγές, το 2022 θα είναι όλα έτοιμα για την ανάδοχο εταιρεία, ώστε να ξεκινήσει το έργο.