H ισχύς εν τη ενώσει… για Γιώργο Οικονόμου και Γιάννη Μαρτίνο

του Νίκου Μπαρδούνια

Ο όρος η « η ισχύς εν τη ενώσει» φαίνεται ότι αποκτά «σάρκα και οστά» και στο χώρο της ελληνόκτητης ναυτιλίας καθώς, σύμφωνα με σχετικές πληροφορίες, δυο μεγάλοι  Έλληνες εφοπλιστές αποφάσισαν να συνεργασθούν.

Πρόκειται για τους Γιώργο Οικονόμου και Γιάννη Μαρτίνο οι οποίοι προχώρησαν σε μια σημαντική συμφωνία βάσει της οποίας η εταιρεία Signal Maritime Services Ltd., του Γιάννη Μαρτίνου θα αναλάβει να διαχειρίζεται στόλο 18 δεξαμενόπλοιων της εταιρείας Heidmar Inc, μέτοχος της οποίας είναι ο Γιώργος Οικονόμου.

Γ. Οικονόμου – Γ. Μαρτίνος

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες η Signal θα εργαστεί από κοινού με τη Heidmar για τη διαχείριση των LR2 πλοίων που είναι ενταγμένα στο Sigma Pool, των Suezmax που εντάσσονται στο Bluefin Pool και τα VLCC του Seawolf Pool. Τα συγκεκριμένα πλοία , όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, θα διατηρήσουν την υπάρχουσα δομή τους απολαμβάνοντας παράλληλα την πρόσβασή τους στις καινοτομίες της Signal.

« Η ένωση δυνάμεων με τη Heidmar προσβλέπει στην παροχή καλύτερων υπηρεσιών στην αγορά και θεωρώ ότι οι τεχνολογίες της εταιρείας μας θα οδηγήσουν σε καλύτερες επιδόσεις για όλους τους εταίρους της» ανάφερε ο Γιάννης Μαρτίνος, CEO της Signal Group.

Από την πλευρά του, ο κ. Γιώργος Οικονόμου, μέτοχος της Heidmar, σημείωσε ότι η ψηφιοποίηση και οι συμμαχίες αποτελούν κυρίαρχα θέματα για την αγορά του σήμερα και αναγκαιότητα για την παροχή ανώτερης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών. « Η υψηλή τεχνολογία της Signal σε συνδυασμό με έναν μεγάλο στόλο θα παράσχουν το κατάλληλο μίγμα για ένα επιτυχημένο pool» τόνισε.

Ο Γ. Οικονόμου με τον δημοσιογράφο Νίκο Μπαρδούνια
Οι Signal Maritime Services και Heidmar

Η εταιρεία έχει την έδρα της στην Αθήνα και αποτελεί διαχειρίστρια εταιρεία πλοίων επιχειρώντας να συνδυάσει τις βέλτιστες πρακτικές της ναυτιλίας με τις τεχνολογίες της νέας εποχής.
Η Heidmar διαχειρίζεται έναν στόλο 50 δεξαμενόπλοιων συμπεριλαμβανομένων VLCC, Suezmax, Aframax/LR2 and Panamax τα οποία εντάσσονται σε κοινοπραξίες αποτελούμενες από 20 διαφορετικές ναυτιλιακές εταιρείες. ιδρύθηκε το 1984 και

 

Kyklades Maritime: Παρέλαβε το πρώτο πλοίο της για το 2020

Ένα ακόμη πλοίο, το νεότευκτο VLCC «Nissos Anafi» εντάχθηκε, προσφάτως, στο στόλο της εταιρείας Kyklades Maritime Corporation. Η συγκεκριμένη εταιρεία, που έχει το Ship Management των πλοίων της εισηγμένης εταιρείας του Ομίλου Αλαφούζου, Okeanis Eco Tankers, αναμένει την παράδοση έξι ακόμα νεότευκτων Suezmaxes, από τα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries , η οποία θα ξεκινήσει από το τρίτο 3μηνο του τρέχοντος έτους και θα ολοκληρωθεί στα τέλη του δευτέρου 3μηνου του 2021.
Η Kyklades Maritime Corporation διαχειρίζεται σήμερα τέσσερα Aframaxes, χωρητικότητας 114.270 dwt έκαστο και κατασκευής 2015, τέσσερα Suezmaxes, χωρητικότητας 158.000 dwt και κατασκευής 2016-2018, και οχτώ νεότευκτα VLCCs, χωρητικότητας 319.000 dwt το καθένα, τα οποία παραδόθηκαν σταδιακά στην εταιρεία εντός του 2019.

Euronav: 23 εκατ στο Ταμείο της μέσω sale and leaseback

Με 23 εκατ δολάρια «ζέστανε» το ταμείο της η εταιρεία Euronav η οποία προχώρησε στην πώληση και επαναμίσθωση (sale and leaseback) τριών πλοίων της VLCCs με την εταιρεία Taiping & Sinopec Financial Leasing Co. Ltd. Η παράδοση των πλοίων στους νέους πλοιοκτήτες έγινε στα τέλη Δεκεμβρίου του 2019 και αφορούσε στα πλοία : «Nautica», «Nectar» και «Noble», όλα ναυπηγημένα το 2008 και χωρητικότητας 307.284 dwt έκαστο. Στελέχη της Euronav ανάφεραν ότι η εταιρεία «παραμένει πιστή στη στρατηγική ανανέωσης του στόλου της, ενώ την ίδια στιγμή εκτίθεται σε μια ναυλαγορά που αυτή τη στιγμή φαίνεται να βρίσκεται στα πρώτα στάδια ενός κύκλου αυξημένων ταμειακών ροών».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

 Τι περιλαμβάνει το σχέδιο των 660 εκατ. ευρώ για τον ΟΛΠ

Εγκρίθηκε από το Δ.Σ. του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς το business plan και το επενδυτικό πρόγραμμα 2014-2018 συνολικού προϋπολογισμού 660 εκατ. ευρώ. Μετά το διάλογο που θα ακολουθήσει με την Περιφέρεια Αττικής, τους δήμους, τους φορείς του Πειραιά και τα συνδικάτα θα διαμορφωθεί το τελικό επενδυτικό πρόγραμμα 2015-2019 το οποίο και[…]

Περισσότερα »

Ρότα για τους Ολυμπιακούς αγώνες του Τόκιο με το αστέρι της Blue Star Ferrie

Σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα 15 Φεβρουαρίου 2018, η BLUE STAR FERRIES ανακοίνωσε, με ιδιαίτερη χαρά αλλά και υπερηφάνεια, την υποστήριξή της ως χορηγός, σε 2 κορυφαίους αθλητές της ιστιοπλοΐας, τους Παναγιώτη Μάντη και Παύλο Καγιαλή. Στόχος της ομάδας είναι η συμμετοχή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο το[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *