Home

ΡΟΗ  ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η κρουαζιέρα επέστρεψε στον Πειραιά

0 σχόλια ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Απόλυτα ενθαρρυντικά χαρακτηρίζονται τα στοιχεία για την κίνηση των κρουαζιερόπλοιων φέτος το καλοκαίρι στον Πειραιά.

Αν και η σεζόν δεν έχει τελειώσει,ουσιαστικά βρίσκεται λίγο μετά τη μέση της ,τα δρομολόγια των κρουαζιερόπλοιων από το λιμάνι της πόλης μας είναι τα προσδοκώμενα, ακυρώσεις δεν υπήρξαν ,ενώ η πυκνότητα των ταξιδιών παραμένει υψηλή και θα είναι έτσι μέχρι το Νοέμβριο.

Όπως ανέφερε στο Κανάλι Ένα και στην εκπομπή Μένουμε Πειραιά ο εκπρόσωπος Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων της ΟΛΠ ΑΕ Νεκτάριος Δεμενοπουλος ,η φετεινή χρόνια θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως χρονιά επανεκκίνησης της κρουαζιέρας για το λιμάνι ,καθώς μεχρι το τέλος Αυγούστου είχαμε 200 αφιξοαναχωρησεις κρουαζιερόπλοιων εκ των οποίων οι μισές αφορούσαν πλοία που χρησιμοποιούν τον Πειραιά ως homeport.

Αυτό σημαίνει ότι οι επιβάτες των πλοίων αυτών χρησιμοποιούν το λιμάνι ως σημείο αφετηρίας και ολοκλήρωσης της κρουαζιέρας τους ,δηλαδή δεν περνάνε τράνζιτ από το λιμάνι. Ο ρυθμός αυτός θα συνεχιστεί και τους δυο επόμενους μήνες και στη συνέχεια θα μειώνεται προοδευτικά μέχρι το τέλος του χρόνου.Μέχρι τότε έχουν προγραμματισθεί άλλες τόσες αφιξοαναχωρησεις πλοίων εκ των οποίων οι μισές αφορούν και πάλι την χρήση του Πειραιά ως homeport. Κατι που σημαίνει πως η χρονιά θα κλείσει με 400 αφιξοαναχωρησεις τουλάχιστον.Αν αναλογισθούμε ότι το 2019 που ήταν μια καλή χρόνια για την κρουαζιέρα είχαμε 622 αφιξοαναχωρησεις ,εύκολα μπορούμε να καταλάβουμε πόσο καλά πήγε φέτος η κρουαζιέρα στον Πειραιά,υπογράμμισε ο κ.Δεμενοπουλος.

Μέχρι το τέλος Αυγούστου ,είπε ο κ. Δεμενοπουλος τα πλοία που είχαν έρθει μετέφεραν 140.000 τουρίστες ‘γιατί λόγω COVID δεν μπορούν να εξαντλούν το πρωτόκολλο της χωρητικότητάς τους και περιορίζονται στο μισό..Έτσι πλοία που παίρνουν 2000 επιβάτες φορτώνουν 1000 κλπ.

Ο Πειραιάς είχε αυτήν την καλή εξέλιξη ,συνέχισε ο κ. Δεμενοπουλος για τρεις λόγους. Ο πρώτος είναι γιατί από πέρσι αποδείχθηκε ότι ήταν ασφαλές λιμάνι σε σχέση με τον COVID και αυτό βάρυνε ιδιαίτερα στους πράκτορες που δεν θέλουν να έχουν θύματα στις κρουαζιέρες που οργανώνουν. Ο δεύτερος είναι γιατι κεφαλαιοποίησε την πολύ καλή του οργάνωση αλλά και την προετοιμασία του.Το λιμάνι ήταν έτοιμο από τον Γενάρη για να διαχειριστεί την κατάσταση και τις ειδικές συνθήκες που προκάλεσε ο COVID-19 και η συνεργασία που είχαμε με τις υγειονομικές υπηρεσίες της πόλης ήταν υποδειγματική.Αυτό ακούστηκε πολύ έξω και ο κόσμος δεν φοβόταν να έρθει στον Πειραιά,τη στιγμή που σε άλλα λιμάνια δήλωνε απροθυμία να πάει. Ο τρίτος ήταν γιατί τόσο στον Πειραιά όσο και την γύρω περιοχή του,από την Ελευσίνα μέχρι το Σουνιο,πέρσι όλο το χειμώνα αλλά και το καλοκαίρι ,τα κρουαζιερόπλοια που δεν είχαν δουλειά και ήταν δεκάδες,βρήκαν φιλόξενο και ασφαλές καταφύγιο και αυτό το αναγνωρίζουν.Έτσι οι εταιρείες που πέρσι δυσκολεύτηκαν πολύ να βρουν θέσεις για τα πλοία τους θεώρησαν υποχρέωσή τους φέτος να προτάξουν στα προγράμματά τους τον Πειραιά ,κάτι που αναμένεται να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια γιατί φέτος δεν είχε κανένας παράπονο από το λιμάνι ναι τις υπηρεσίες του.

Εξαιρετική ήταν ομως η σεζόν και για την Ακτοπλοία .Η κίνηση στο λιμάνι πλησίασε τα νούμερα του 2019,αφού μέχρι το τέλος Αυγούστου είχαν διακινηθεί 5,5 εκατ επιβάτες ,ενώ όλο το 2019 είχαν διακινηθεί οκτώ εκατομμύρια επιβατών.Κάτι που σημαίνει πως μέχρι το τέλος του χρόνου μπορεί και να ξεπεραστεί το νούμερο αυτό.

Νίκος ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ.

Σχετικά Αρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ετικέτες:, ,