Η “Ανταρσία στο Λιμάνι” για τις σχέσεις Δ. Πειραιά και ΟΛΠ

“Το πρόβλημα των σχέσεων της πόλης με την COSCO είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα του Πειραιά σήμερα. Δεν είναι τυχαίο ότι κεντρικό θέμα της προεκλογικής μας εκστρατείας είναι το master plan της COSCO” τονίζει με ανκοινωσή του ο Δημοτικός Συνδυασμός “Ανταρσία στο Λιμάνι”  και συμπληρώνει: “Αυτό εγείρει ένα πρόβλημα δημοκρατίας πως είναι δυνατόν να συζητάμε για την μορφή του Πειραιά αύριο με βάση το σχέδιο μίας πολυεθνικής εταιρείας και όχι με βάση τις ανάγκες των πολιτών και τη συζήτηση των φορέων των πολιτών”.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της “Ανταρσίας στο Λιμάνι”:

“Το master plan της COSCO θα καθορίσει πως θα είναι ο Πειραιάς μεθαύριο. Έχει γίνει ένα έγκλημα στον Πειραιά που αφορά όλη τη χώρα η πώληση ενός κερδοφόρου Δημόσιου Οργανισμού όπως ήταν ο ΟΛΠ στην COSCO και μάλιστα με τίμημα εξαιρετικά ευτελές.

Επενδύσεις με δικά μας χρήματα

Υποτίθεται ότι η COSCO θα έκανε επενδύσεις 300 εκατομ. πρόσφατα ο υποψήφιος Πειραιάρχης της Αντικαπιταλιστικής Ανατροπής στην Αττική έφερε στη Δημοσιότητα ένα έγγραφο της Περιφέρειας Αττικής όπου στις 31/12/2018 η κ. Δούρου υπογράφει ένα ποσό γύρω στα 150 εκατομ για να υλοποιηθεί το σχέδιο της COSCO για λιμάνι στην Πειραϊκή.

Για ποια επένδυση μιλάμε λοιπόν; Μιλάμε για επένδυση με δικά μας χρήματα. Και τι έχει επιφέρει μέχρι τώρα η παρουσία της COSCO στον Πειραιά; Έχει επιφέρει πραγματικά μεγάλα κέρδη για την Κινέζικη εταιρεία. Η COSCO είναι μία από τις επικερδέστερες επενδύσεις εκτός Κίνας η αύξηση των κερδών ήταν σε σχέση με πέρυσι ήταν 25,8% και έφθασε 12 εκατομ. ευρώ. Τι έχουμε δει ο Πειραιώτες σε σχέση με αυτό; Έχουμε δει θέσεις εργασίας;

Οι εργασιακές σχέσεις

Δεν γνωρίζουμε με τι εργασιακές σχέσεις δουλεύουν οι εργαζόμενοι στην COSCO που προσλαμβάνονται από εργολάβους; Που δεν έχουν στοιχειώδη δικαιώματα; Που δεν έχουν Συλλογική Σύμβαση; Που τους παρουσίαζαν για να μην τους πληρώνουν βαρέα και Ανθυγιεινά ως εργαζόμενους στη συσκευασία σταφίδας; Το Σωματείο τους λέει ότι για να σε προσλάβει η COSCO πρέπει να έχεις πολιτικό μέσο και προϋπόθεση είναι να γραφτείς και στο εργοδοτικό Σωματείο. Δεν έχουμε λοιπόν αποτέλεσμα ούτε στην ποιότητα ζωής ή θέσεις εργασίας αλλά στα υπερκέρδη της COSCO και επενδύσεις με δημόσιο χρήμα Η θέση η δικιά μας είναι ότι ο ΟΛΠ πρέπει να επανακρατικοποιηθεί χωρίς αποζημίωση στην COSCO ζητάμε λιμάνι δημόσιο με εργατικό και λαϊκό έλεγχο να δουλεύει με τις ανάγκες του λαού».

 “OXI” λιμάνι στην Πειραϊκή

Οι επιπτώσεις από την επέκταση του λιμανιού κρουαζιέρας θα είναι καταστροφικές για το περιβάλλον, την υγεία των κατοίκων, τη ζωή σε ολόκληρη την περιοχή του Πειραιά. Απαιτείται ένα ξεκάθαρο ΟΧΙ σε αυτά τα σχέδια και συστράτευση με τους πολίτες της Πειραϊκής που αγωνίζονται για να τα ανατρέψουν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Συνεδριάζει την Τρίτη το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ

Συνεδριάζει την Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ όπου μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν είναι τα εξής: -Ενημέρωση από τον πρόεδρο της ΚΕΔΕ Κ. Ασκούνη για θέματα επικαιρότητας της Αυτοδιοίκησης -Συζήτηση σχετικά με την ημερομηνία διεξαγωγής της Γενικής Συνέλευσης της ΚΕΔΕ για την ανάδειξη νέων οργάνων Εισηγητής:[…]

Περισσότερα »

Συνεχίζεται η αντιπαράθεση Μιχαλολιάκου – Μώραλη

Συνεχίζεται η αντιπαράθεση Μιχαλολιάκου-Μώραλη λίγες ώρες μετά το κλείσιμο της κάλπης. Μετά την κατάθεση καταγγελίας στον εισαγγελέα Πρωτοδικών από το νυν δήμαρχο, για παραβάσεις της εκλογικής νομοθεσίας από το Συνδυασμό “Πειραιάς Νικητής”, τη Δευτέρα ο κ. Μώραλης έκανε εκ νέου λόγο για ασύστολα ψεύδη και συκοφαντίες. Παράλληλα γνωστοποίησε ότι το[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *