Η “Ανταρσία στο Λιμάνι” για τις σχέσεις Δ. Πειραιά και ΟΛΠ

“Το πρόβλημα των σχέσεων της πόλης με την COSCO είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα του Πειραιά σήμερα. Δεν είναι τυχαίο ότι κεντρικό θέμα της προεκλογικής μας εκστρατείας είναι το master plan της COSCO” τονίζει με ανκοινωσή του ο Δημοτικός Συνδυασμός “Ανταρσία στο Λιμάνι”  και συμπληρώνει: “Αυτό εγείρει ένα πρόβλημα δημοκρατίας πως είναι δυνατόν να συζητάμε για την μορφή του Πειραιά αύριο με βάση το σχέδιο μίας πολυεθνικής εταιρείας και όχι με βάση τις ανάγκες των πολιτών και τη συζήτηση των φορέων των πολιτών”.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της “Ανταρσίας στο Λιμάνι”:

“Το master plan της COSCO θα καθορίσει πως θα είναι ο Πειραιάς μεθαύριο. Έχει γίνει ένα έγκλημα στον Πειραιά που αφορά όλη τη χώρα η πώληση ενός κερδοφόρου Δημόσιου Οργανισμού όπως ήταν ο ΟΛΠ στην COSCO και μάλιστα με τίμημα εξαιρετικά ευτελές.

Επενδύσεις με δικά μας χρήματα

Υποτίθεται ότι η COSCO θα έκανε επενδύσεις 300 εκατομ. πρόσφατα ο υποψήφιος Πειραιάρχης της Αντικαπιταλιστικής Ανατροπής στην Αττική έφερε στη Δημοσιότητα ένα έγγραφο της Περιφέρειας Αττικής όπου στις 31/12/2018 η κ. Δούρου υπογράφει ένα ποσό γύρω στα 150 εκατομ για να υλοποιηθεί το σχέδιο της COSCO για λιμάνι στην Πειραϊκή.

Για ποια επένδυση μιλάμε λοιπόν; Μιλάμε για επένδυση με δικά μας χρήματα. Και τι έχει επιφέρει μέχρι τώρα η παρουσία της COSCO στον Πειραιά; Έχει επιφέρει πραγματικά μεγάλα κέρδη για την Κινέζικη εταιρεία. Η COSCO είναι μία από τις επικερδέστερες επενδύσεις εκτός Κίνας η αύξηση των κερδών ήταν σε σχέση με πέρυσι ήταν 25,8% και έφθασε 12 εκατομ. ευρώ. Τι έχουμε δει ο Πειραιώτες σε σχέση με αυτό; Έχουμε δει θέσεις εργασίας;

Οι εργασιακές σχέσεις

Δεν γνωρίζουμε με τι εργασιακές σχέσεις δουλεύουν οι εργαζόμενοι στην COSCO που προσλαμβάνονται από εργολάβους; Που δεν έχουν στοιχειώδη δικαιώματα; Που δεν έχουν Συλλογική Σύμβαση; Που τους παρουσίαζαν για να μην τους πληρώνουν βαρέα και Ανθυγιεινά ως εργαζόμενους στη συσκευασία σταφίδας; Το Σωματείο τους λέει ότι για να σε προσλάβει η COSCO πρέπει να έχεις πολιτικό μέσο και προϋπόθεση είναι να γραφτείς και στο εργοδοτικό Σωματείο. Δεν έχουμε λοιπόν αποτέλεσμα ούτε στην ποιότητα ζωής ή θέσεις εργασίας αλλά στα υπερκέρδη της COSCO και επενδύσεις με δημόσιο χρήμα Η θέση η δικιά μας είναι ότι ο ΟΛΠ πρέπει να επανακρατικοποιηθεί χωρίς αποζημίωση στην COSCO ζητάμε λιμάνι δημόσιο με εργατικό και λαϊκό έλεγχο να δουλεύει με τις ανάγκες του λαού».

 “OXI” λιμάνι στην Πειραϊκή

Οι επιπτώσεις από την επέκταση του λιμανιού κρουαζιέρας θα είναι καταστροφικές για το περιβάλλον, την υγεία των κατοίκων, τη ζωή σε ολόκληρη την περιοχή του Πειραιά. Απαιτείται ένα ξεκάθαρο ΟΧΙ σε αυτά τα σχέδια και συστράτευση με τους πολίτες της Πειραϊκής που αγωνίζονται για να τα ανατρέψουν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ξεκίνησε η διανομή καρτών δωρεάν μετακίνησης ΑμεΑ

Ξεκίνησε σήμερα Παρασκευή η χορήγηση των νέων ή η ανανέωση των παλαιών δελτίων δωρεάν μετακίνησης Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ) από την Περιφέρεια Αττικής, μέσω των Διευθύνσεων Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας. Οι δικαιούχοι των δελτίων που ανέρχονται στους 32.000 και ανάλογα με τον τόπο διαμονής τους, μπορούν να απευθύνονται στα[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *