Αυστραλία: Κυκλοφόρησε το πρώτο αυτοδηγούμενο λεωφορείο

Ένα αυτόνομο ηλεκτρικό λεωφορείο, γνωστό ως RAC Intellibus, έχει αρχίσει δοκιμές στους δρόμους ρου Περθ. Οδηγώντας κατά μήκος του Νότιου Περθ, θα μεταφέρει επιβάτες, ενώ θα παρακάμπτει οτιδήποτε στο δρόμο του, από σταθμευμένα αυτοκίνητα μέχρι ποδηλάτες!

Για να ξεκινήσει τη δημόσια δοκιμή των τριών μηνών, το Royal Automobile Club της Δυτικής Αυστραλίας (RAC) έλαβε ειδική άδεια από την πολιτειακή κυβέρνηση. Ο Patrick Walker, γενικός διευθυντής του RAC, είπε ότι αναμένει πως αν η δοκιμή πάει καλά, η διαδρομή θα επεκταθεί με τις κατάλληλες άδειες.

Η σημερινή διαδρομή είναι περίπου 2,5 χιλιόμετρα και θα διαρκεί 20 λεπτά. Ο Walker είπε ότι η τρίτη φάση της δοκιμής θα ταξιδεύει ενδεχομένως από τον Sir James Mitchell Park και τον παλιό ζωολογικό κήπο του Περθ, περίπου 20 λεπτά διαδρομή.

Η συγκεκριμένη διαδρομή επιλέχθηκε επειδή η ομάδα του RAC ήθελε να μην είναι πολύ περίπλοκη και να βρίσκεται μακριά από δρόμους υψηλής ταχύτητας. Το λεωφορείο έχει μέγιστη ταχύτητα 45 km (28 m) ανά ώρα, αλλά θα ταξιδεύει συνήθως με 20 (12 m).

Οι πιθανοί επιβάτες μπορούν να εγγραφούν για να δοκιμάσουν το πρόγραμμα οδήγησης του λεωφορείου, το οποίο θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Πέμπτη, καθώς και τα Σάββατα.

Κατά την άποψη του Walker, το λεωφορείο είναι ένας αυτοματισμός επιπέδου πέντε – το υψηλότερο επίπεδο αυτοματοποίησης σύμφωνα με το σύστημα ταξινόμησης ΣΑΕ – δεδομένου ότι δεν έχει τιμόνι, χειριστή και πεντάλ.

Το σύστημα LIDAR χρησιμοποιεί υπεριώδες φως για να αισθανθεί και να αποφύγει εμπόδια, που υποστηρίζεται από κάμερες στερεοσκοπικής που μπορούν να διαβάσουν τα σήματα κυκλοφορίας. Όπως και πολλά άλλα οχήματα που βρίσκονται ήδη στο δρόμο, έχει επίσης GPS και αυτόνομη πέδηση έκτακτης ανάγκης.

Το λεωφορείο έχει 11 θέσεις. Υπάρχει χώρος για τέσσερις όρθιους επιβάτες, αλλά κανείς δεν θα πρέπει να είναι όρθιος κατά τη διάρκεια της δοκιμής για λόγους ασφαλείας. Επίσης, ως μέτρο προφύλαξης, ζώνες ασφαλείας έχουν εγκατασταθεί. Θα υπάρξει ένας συνοδός, ο οποίος μπορεί να πατήσει το κουμπί διακοπής έκτακτης ανάγκης, εάν είναι απαραίτητο, αλλά ο κύριος ρόλος του θα είναι να απαντάει σε ερωτήσεις.

Ως μέρος μιας προσπάθειας να μειωθεί ο αριθμός των αυτοκινήτων στο δρόμο, ο Walker βλέπει αυτό το σύστημα ως μια πολύ καλή εναλλακτική λύση και ελπίζει η δοκιμή θα κερδίσει τους Αυστραλούς. “Κατά τη διάρκεια των επόμενων τριών μηνών, είμαστε πρόθυμοι να δώσουμε στο κοινό την ευκαιρία όχι μόνο να δει αυτή τη νέα τεχνολογία, αλλά και να τη δοκιμάσει” είπε.

πηγή: www.secnews.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Highlights από το ιστορικό Ράλι του Monte Carlo

Το Ράλι Monte Carlo άνοιξε το πρωτάθλημα του WRC για το 2015. Εκεί η μεγάλη επιστροφή του Sebastien Loeb δεν στέφθηκε από επιτυχία καθώς μία επαφή έθεσε τέλος στις ελπίδες του Αλσατού.  Η VW έκανε κυριολεκτικά περίπατο κατακτώντας τις πρώτες τρεις θέσεις με τους Ogier-Latvala-Mikkelsen. Από ελληνικής πλευράς είχαμε τρεις συμμετοχές με τους Παυλίδη-Δριβάκη να τερματίζουν και τον[…]

Περισσότερα »

Εκπληκτικό δυναμόμετρο off road από την Ford

Γράφει ο Σταθης Πετροπουλος… Η τεχνολογία προχωράει όχι μόνο στα gadgets τα οποία συνήθως χρησιμοποιούμε για να εντυπωσιάσουμε τους εαυτούς μας και τους άλλους, αλλά και σε χρήσιμα πράγματα. Χρήσιμα για τις εταιρείες αυτοκινήτων είναι, για παράδειγμα, τα δυναμόμετρα. Οι περισσότεροι μπορεί να καταλαβαίνετε για ποιο λόγο, ωστόσο υπάρχουν και δυναμόμετρα που[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *