Αυστραλία: Κυκλοφόρησε το πρώτο αυτοδηγούμενο λεωφορείο

Ένα αυτόνομο ηλεκτρικό λεωφορείο, γνωστό ως RAC Intellibus, έχει αρχίσει δοκιμές στους δρόμους ρου Περθ. Οδηγώντας κατά μήκος του Νότιου Περθ, θα μεταφέρει επιβάτες, ενώ θα παρακάμπτει οτιδήποτε στο δρόμο του, από σταθμευμένα αυτοκίνητα μέχρι ποδηλάτες!

Για να ξεκινήσει τη δημόσια δοκιμή των τριών μηνών, το Royal Automobile Club της Δυτικής Αυστραλίας (RAC) έλαβε ειδική άδεια από την πολιτειακή κυβέρνηση. Ο Patrick Walker, γενικός διευθυντής του RAC, είπε ότι αναμένει πως αν η δοκιμή πάει καλά, η διαδρομή θα επεκταθεί με τις κατάλληλες άδειες.

Η σημερινή διαδρομή είναι περίπου 2,5 χιλιόμετρα και θα διαρκεί 20 λεπτά. Ο Walker είπε ότι η τρίτη φάση της δοκιμής θα ταξιδεύει ενδεχομένως από τον Sir James Mitchell Park και τον παλιό ζωολογικό κήπο του Περθ, περίπου 20 λεπτά διαδρομή.

Η συγκεκριμένη διαδρομή επιλέχθηκε επειδή η ομάδα του RAC ήθελε να μην είναι πολύ περίπλοκη και να βρίσκεται μακριά από δρόμους υψηλής ταχύτητας. Το λεωφορείο έχει μέγιστη ταχύτητα 45 km (28 m) ανά ώρα, αλλά θα ταξιδεύει συνήθως με 20 (12 m).

Οι πιθανοί επιβάτες μπορούν να εγγραφούν για να δοκιμάσουν το πρόγραμμα οδήγησης του λεωφορείου, το οποίο θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Πέμπτη, καθώς και τα Σάββατα.

Κατά την άποψη του Walker, το λεωφορείο είναι ένας αυτοματισμός επιπέδου πέντε – το υψηλότερο επίπεδο αυτοματοποίησης σύμφωνα με το σύστημα ταξινόμησης ΣΑΕ – δεδομένου ότι δεν έχει τιμόνι, χειριστή και πεντάλ.

Το σύστημα LIDAR χρησιμοποιεί υπεριώδες φως για να αισθανθεί και να αποφύγει εμπόδια, που υποστηρίζεται από κάμερες στερεοσκοπικής που μπορούν να διαβάσουν τα σήματα κυκλοφορίας. Όπως και πολλά άλλα οχήματα που βρίσκονται ήδη στο δρόμο, έχει επίσης GPS και αυτόνομη πέδηση έκτακτης ανάγκης.

Το λεωφορείο έχει 11 θέσεις. Υπάρχει χώρος για τέσσερις όρθιους επιβάτες, αλλά κανείς δεν θα πρέπει να είναι όρθιος κατά τη διάρκεια της δοκιμής για λόγους ασφαλείας. Επίσης, ως μέτρο προφύλαξης, ζώνες ασφαλείας έχουν εγκατασταθεί. Θα υπάρξει ένας συνοδός, ο οποίος μπορεί να πατήσει το κουμπί διακοπής έκτακτης ανάγκης, εάν είναι απαραίτητο, αλλά ο κύριος ρόλος του θα είναι να απαντάει σε ερωτήσεις.

Ως μέρος μιας προσπάθειας να μειωθεί ο αριθμός των αυτοκινήτων στο δρόμο, ο Walker βλέπει αυτό το σύστημα ως μια πολύ καλή εναλλακτική λύση και ελπίζει η δοκιμή θα κερδίσει τους Αυστραλούς. “Κατά τη διάρκεια των επόμενων τριών μηνών, είμαστε πρόθυμοι να δώσουμε στο κοινό την ευκαιρία όχι μόνο να δει αυτή τη νέα τεχνολογία, αλλά και να τη δοκιμάσει” είπε.

πηγή: www.secnews.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λήγει σήμερα Δευτέρα η προθεσμία για τα ανασφάλιστα οχήματα

Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα αποστείλουν σήμερα Δευτέρα στοιχεία προς την ΑΑΔΕ, αναφορικά με όσα οχήματα ασφαλίστηκαν έως το τέλος Απριλίου, προκειμένου να βγουν από τη λίστα των ανασφάλιστων

Περισσότερα »

AUTOPILOT: Προοδευτική αυτόματη οδήγηση μέσω του Διαδικτύου των Πραγμάτων

Περισσότεροι από 100 φορείς συναντήθηκαν στις Βερσαλλίες κατά τη διάρκεια της δημόσιας εκδήλωσης έναρξης του Ευρωπαϊκού έργου AUTOPILOT. Οι συμμετέχοντες εκπροσώπησαν κύριους παράγοντες των οδικών μεταφορών και κινητικότητας, όπως δημόσιους φορείς, παρόχους υπηρεσιών, ακαδημαϊκούς και ερευνητικούς φορείς, βιομηχανικούς φορείς, καθώς και τελικούς χρήστες. Ο κύριος στόχος του έργου AUTOPILOT είναι[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *