Mercedes GLA: Νέοι δρόμοι για ένα όχημα all-rounder

Με «προχωρημένο» σχεδιασμό και πολλές δυνατότητες στην κίνηση εκτός δρόμου, η νέα Mercedes GLA επαναπροσδιορίζει την κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Ανταποκρίνεται με άνεση σε όλες τις προκλήσεις της καθημερινότητας ενώ ταυτόχρονα, είναι ικανότατη και πανέτοιμη να ακολουθήσει τις περιπέτειες που ονειρεύεται κάποιος να ζήσει στις εκτός δρόμου αποδράσεις.

Σίγουρα σε μια δύσκολη για την Ελλάδα εποχή, σε μια αγορά όμως που έχει ανοδικές τάσεις και στην οποία υπάρχει κοινό και για ανάλογα μοντέλα. H GLA είναι η πρώτο μοντέλο της εταιρείας στην συγκεκριμένη κατηγορία και παράλληλα το τέταρτο που μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα μετά τις A-Class, CLA και B-Class. Εμφανισιακά παραπέμπει στην καινούργια A-Class, με τη διαφορά ότι η GLA διαθέτει μεγαλύτερες διαστάσεις, ενώ έχει και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Πρόκειται για ένα όχημα all-rounder με σήμα κατατεθέν τα τυπικά γονίδια των SUV της Mercedes, όμως είναι πιο νεανικό, με όμορφες γραμμές που αποπνέει διακριτική ένταση.

H GLA, κοστίζει από 27.970 ευρώ, με πλούσιο αρχικό εξοπλισμό. Διατίθεται με τους κινητήρες βενζίνης των 1.6 λίτρων 156 ίππων, τον δίλιτρο των 211 ίππων, τον επίσης 2.0 λίτρων των 360 ίππων στην κορυφαία έκδοση GLA 45 AMG και τους diesel των 2.2 λίτρων με 136 και 170 ίππους.

Η GLA είναι ιδιαίτερα ευέλικτη στην πόλη (μήκος x πλάτος x ύψος: 4.417 x 1.804 x 1.494 χιλ.), πολύ συνεργάσιμη σε επαρχιακούς και στενούς δρόμους και εξαιρετικά δυναμική και αποδοτική στον αυτοκινητόδρομο (συντελεστής cd 0,29). Και όλα αυτά, σε ένα σύνολο εξοπλισμένο με υλικά υψηλής ποιότητας, κατασκευασμένο με τέτοια προσοχή στη λεπτομέρεια που καθιστούν τον οδηγό το κέντρο του σύμπαντος της.

Το πρώτο «μικρό» SUV της Mercedes, το οποίο διατίθεται προαιρετικά με το νέας γενιάς σύστημα κίνησης σε τέσσερις τροχούς 4MATIC και παρέχει πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής, προβλέπεται να σταθεί επάξια δίπλα στα μεγαλύτερα μέλη της οικογένειας με γράμμα G.

Η GLA, ως σύντροφος της καθημερινότητας, διαθέτει έναν ευέλικτο και μεταβλητό εσωτερικό χώρο. Οι πλάτες των πίσω καθισμάτων, όχι μόνο αναδιπλώνουν τελείως, αλλά υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης και της γωνίας κλίσης. Ο μεγάλος χώρος αποσκευών (421–1235 λίτρα) είναι κατασκευασμένος με τέτοιο τρόπο ώστε να διευκολύνεται η φόρτωση, χάρη στο χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και την μεγάλη πίσω πόρτα, που μπορεί να ανοίγει και να κλείνει αυτόματα.

Η όμορφη και επιβλητική εμφάνιση του εξωτερικού συνεχίζεται και στο εσωτερικό του οχήματος, όπου επικρατεί μία ιδιαίτερα υψηλή αίσθηση της ποιότητας που επιτυγχάνεται με την επιλογή και το συνδυασμό υλικών υψηλής ποιότητας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

O Στάθης Πετρόπουλος αναρωτιέται… “Θα μας σώσουν οι Ιάπωνες;”

Του Στάθη Πετρόπουλου… Συχνά τα τελευταία χρόνια αναζητούμε τις αιτίες που το WRC αντί να κερδίζει θεατές και τηλεθεατές, χάνει ολίγον από το ενδιαφέρον του και καταλήγει πάντα να είναι φτωχός συγγενής και όχι το δεύτερο τη τάξη πρωτάθλημα που διοργανώνει η FIA. Φταίνε οι promoter, του πρωταθλήματος συνολικά και των αγώνων μεμονωμένα,[…]

Περισσότερα »

Mini by Lego (απο 1.077 κομμάτια) για… μεγάλους

Στις μινιατούρες αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η σημασία στη λεπτομέρεια. Οι λεπτομέρειες καθιστούν ένα μοντέλο σπανιότερο από ένα άλλο και ένα μοντέλο καλύτερο από ένα άλλο. Όλα αυτά φτάνουν στον υπερθετικό βαθμό όταν μιλάμε για τους σκληροπυρηνικούς του μοντελισμού που φτιάχνουν μόνοι τους τα μοντέλα τα οποία θαυμάζουν. […]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *