Home

ΡΟΗ  ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μουσείο Μπενάκη: Το πρώτο 5G μουσείο στην Ελλάδα από την WIND

Μουσείο Μπενάκη: Το πρώτο 5G μουσείο στην Ελλάδα από την WIND

0 σχόλια ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το μουσείο Μπενάκη υπέγραψε στρατηγική συνεργασία με την WIND Ελλάς για τη δημιουργία του πρώτου 5G μουσείου στην Ελλάδα.

Το έργο του ψηφιακού μετασχηματισμού του Μουσείου Μπενάκη ξεκινά από το εμβληματικό κτίριο της Πειραιώς 138. Στη συνέχεια θα επεκταθεί στο Μουσείο Ελληνικού Πολιτισμού και στα υπόλοιπα κτίρια του μουσείου.

Ο μέσος ετήσιος αριθμός επισκεπτών που μπορούν να περιηγηθούν και να θαυμάσουν χιλιάδες εκθέματα από όλον τον κόσμο ξεπερνά τις 500.00 στα παραρτήματα του Μουσείου Μπενάκη: το Μουσείο Μπενάκη Ελληνικού Πολιτισμού, το μοναδικό στον κόσμο που εκτείνεται από την προϊστορική εποχή έως τη δεκαετία του 1940· την Πινακοθήκη Γκίκα, μια προσωπογραφία του μοντερνισμού στην Ελλάδα· το Μουσείο Μπενάκη Ισλαμικής Τέχνης˙ το Εργαστήριο Γιάννη Παππά, ενός σημαντικού γλύπτη του 20ού αιώνα· την Πειραιώς 138, ένα πολυδύναμο πολιτιστικό κέντρο˙ την Συλλογή Βαλαδώρου, το σπίτι ενός συλλέκτη˙ το Μουσείο Μπενάκη Παιχνιδιών, με εκθέματα από όλον τον κόσμο˙ την Οικία Patrick και Joan Leigh Fermor, το παραθαλάσσιο ησυχαστήριο του παγκοσμίου φήμης συγγραφέα˙ και τη Νηματουργία Μέντης-Αντωνόπουλος, ένα εργαστήριο μεταξουργίας.

«Η συνεργασία με την WIND και η στήριξη που αυτή παρέχει στο Μουσείο Μπενάκη μας εφοδιάζουν με την απαραίτητη τεχνολογική υποδομή που θα μας δώσει τη δυνατότητα να μεταφέρουμε το μουσείο στο κοινό σε όποιο σημείο και αν βρίσκεται με καινοτόμο τρόπο. Βίντεο 360° και παραγωγές επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality), θα συμβάλλουν ακόμη περισσότερο στην πολιτιστική αποστολή του Μουσείου», ανέφερε χαρακτηριστικά o Χάρης Σιαμπάνης, διευθύνων σύμβουλος του Μουσείου Μπενάκη,

«Με αυτή τη συνεργασία η WIND μετασχηματίζει ψηφιακά το πολιτιστικό τοπίο και τον τρόπο που το κοινό βιώνει την τέχνη και την ιστορία. Μέσα από τις δυνατότητες που προσφέρουν τα δίκτυα νέας γενιάς, το Μουσείο Μπενάκη, το οποίο αποτελεί την ελληνική κιβωτό του παγκόσμιου πολιτισμού, περνάει στη νέα ψηφιακή εποχή με στόχο να υλοποιήσει δράσεις που «ταξιδεύουν εκτός τειχών» και είναι διαθέσιμες παντού από όλους. Η τεχνολογία γίνεται σύμμαχος για το πολιτιστικό προϊόν της χώρας μας ώστε αυτό να προωθηθεί σε όλο τον κόσμο με πιο δημιουργικούς και εντυπωσιακούς τρόπους», δήλωσε ο Γιώργος Τσαπρούνης, διευθυντής Επικοινωνίας της WIND Ελλάς.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Σχετικά Αρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται.

Ετικέτες:, , ,