Ναυπηγεία  Ν. Κορέας: Προσέλκυσαν τις περισσότερες παραγγελίες νεότευκτων

Του Νίκου Μπαρδούνια

Τα Νότιο-Κορεατικά ναυπηγεία βρίσκονται στην πρώτη θέσης διεθνώς  σχετικά με τον αριθμό παραγγελιών νεότευκτων πλοίων σύμφωνα με ερευνητές με έδρα  το Λονδίνο. Μάλιστα τα τρία σημαντικότερα  νότιο- κορεατικά ναυπηγεία εμφανίζουν να διαθέτουν  στα βιβλία παραγγελιών τους 217 πλοία !  Στη δεύτερη θέση βρίσκονται τα Κινεζικά Ναυπηγεία και ακολουθούν , σε μεγάλη απόσταση, ορισμένα ευρωπαϊκά ναυπηγεία.

Ποιο συγκεκριμένα αναφέρεται ότι τα τρία πρώτα ναυπηγεία με το μεγαλύτερο βιβλίο παραγγελιών βρίσκονται στη Νότιο Κορέα και είναι  : 1) τα ναυπηγεία   Hyundai Heavy Industries Co. (HHI) Ulsan με 84 πλοία, τα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Co. (DSME) Okpo, με 79 πλοία και τα ναυπηγεία  Samsung Heavy Industries Geoje με 54 πλοία.

Αμέσως μετά ακολουθούν τα κινεζικά ναυπηγεία , Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding  και  Jiangsu New Yangzi Shipbuilding χωρίς, όμως, να υπάρχουν ακριβή στοιχεία για τον αριθμό πλοίων που έχουν στα βιβλία παραγγελιών τους.

Νέες παραγγελίες

Προσφάτως,  από τα ναυπηγεία  Hyundai Heavy Industries Co. (HHI)  έγινε γνωστό  ότι σε συνεργασία με τα ναυπηγεία  ναυπηγεία  Samsung Heavy Industries πέτυχαν συμφωνία  για μια παραγγελία 220 εκατομμυρίων δολαρίων, για τρεις εταιρείες υγροποιημένου αερίου πετρελαίου από το Κουβέιτ .

Επιπλέον , έγινε γνωστό ότι, η σύμβαση ύψους 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την κατασκευή πλωτής πλατφόρμας αποθήκευσης και εκφόρτωσης πετρελαίου προχωράει εντός  χρονοδιαγράμματος  παράδοσης για το δεύτερο 6μηνο του τρέχοντος έτους.

Από την πλευρά τους τα ναυπηγεία η DSME  έκαναν γνωστό ότι  προχωρούν οι συζητήσεις για συμφωνία που « θα σφραγίσει μια βασική σύμβαση τις ερχόμενες εβδομάδες που μπορεί να αυξήσει το φόρτο εργασίας της».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΕΜΕΝ: Σωρεία προβλημάτων στη ναυτική εκπαίδευση

Της Βαρβάρας Βαγιανού… Σοβαρά προβλήματα στην ναυτική εκπαίδευση και μετεκπαίδευση καταγράφει η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, η οποία σε επιστολή της προς τον αναπληρωτή υπουργό Ναυτιλίας Θεόδωρο Δρίτσα, καταγγέλλει σωρεία δυσλειτουργιών, ζητώντας άμεσα λύση. Για τις δυσκολίες που έχουν προκύψει μίλησε στο Κανάλι Ένα ο  Γραμματέας της Ένωσης Θανάσης[…]

Περισσότερα »

Κρουαζιέρα: Ανησυχία για το μέλλον λόγω… Τουρκίας

Μία πολύ καλή χρονιά για την βιομηχανία κρουαζιέρας στην Ελλάδα  ήταν το 2106 , αφού το σύνολο των αφίξεων κρουαζιερόπλοιων παρέμεινε σταθερό σε σχέση με το 2015 ( 4.290 αφίξεις το 2016 έναντι 4.281 αφίξεων το 2015) και σημειώθηκε μία μικρή αύξηση της τάξεως περίπου 5% στις αφίξεις επιβατών κρουαζιέρας[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *