Ναυπηγεία  Ν. Κορέας: Προσέλκυσαν τις περισσότερες παραγγελίες νεότευκτων

Του Νίκου Μπαρδούνια

Τα Νότιο-Κορεατικά ναυπηγεία βρίσκονται στην πρώτη θέσης διεθνώς  σχετικά με τον αριθμό παραγγελιών νεότευκτων πλοίων σύμφωνα με ερευνητές με έδρα  το Λονδίνο. Μάλιστα τα τρία σημαντικότερα  νότιο- κορεατικά ναυπηγεία εμφανίζουν να διαθέτουν  στα βιβλία παραγγελιών τους 217 πλοία !  Στη δεύτερη θέση βρίσκονται τα Κινεζικά Ναυπηγεία και ακολουθούν , σε μεγάλη απόσταση, ορισμένα ευρωπαϊκά ναυπηγεία.

Ποιο συγκεκριμένα αναφέρεται ότι τα τρία πρώτα ναυπηγεία με το μεγαλύτερο βιβλίο παραγγελιών βρίσκονται στη Νότιο Κορέα και είναι  : 1) τα ναυπηγεία   Hyundai Heavy Industries Co. (HHI) Ulsan με 84 πλοία, τα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Co. (DSME) Okpo, με 79 πλοία και τα ναυπηγεία  Samsung Heavy Industries Geoje με 54 πλοία.

Αμέσως μετά ακολουθούν τα κινεζικά ναυπηγεία , Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding  και  Jiangsu New Yangzi Shipbuilding χωρίς, όμως, να υπάρχουν ακριβή στοιχεία για τον αριθμό πλοίων που έχουν στα βιβλία παραγγελιών τους.

Νέες παραγγελίες

Προσφάτως,  από τα ναυπηγεία  Hyundai Heavy Industries Co. (HHI)  έγινε γνωστό  ότι σε συνεργασία με τα ναυπηγεία  ναυπηγεία  Samsung Heavy Industries πέτυχαν συμφωνία  για μια παραγγελία 220 εκατομμυρίων δολαρίων, για τρεις εταιρείες υγροποιημένου αερίου πετρελαίου από το Κουβέιτ .

Επιπλέον , έγινε γνωστό ότι, η σύμβαση ύψους 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την κατασκευή πλωτής πλατφόρμας αποθήκευσης και εκφόρτωσης πετρελαίου προχωράει εντός  χρονοδιαγράμματος  παράδοσης για το δεύτερο 6μηνο του τρέχοντος έτους.

Από την πλευρά τους τα ναυπηγεία η DSME  έκαναν γνωστό ότι  προχωρούν οι συζητήσεις για συμφωνία που « θα σφραγίσει μια βασική σύμβαση τις ερχόμενες εβδομάδες που μπορεί να αυξήσει το φόρτο εργασίας της».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Ευρώπη ξαναμπαίνει δυναμικά στις ναυπηγήσεις

«Παρών» δηλώνουν τα ευρωπαϊκά ναυπηγεία στις πρώτες θέσεις της βιομηχανίας σε παγκόσμιο επίπεδο ύστερα από απουσία τουλάχιστον μιας δεκαετίας. Πιο συγκεκριμένα, η «στάση» στις νέες ναυπηγήσεις εμπορικών πλοίων, που κατά παράδοση καταλήγουν στις χώρες της Ασίας από τη μια και η αύξηση του ενδιαφέροντος για την κατασκευή νέων κρουαζιερόπλοιων από[…]

Περισσότερα »

H «ντιρεκτίβα» της EEE για τους φόρους

Hχηρή απάντηση δίνουν οι Έλληνες εφοπλιστές απέναντι στα «βέλη» που δέχονται κατά καιρούς σε Eλλάδα και εξωτερικό, ότι απολαμβάνουν φορολογικά προνόμια και δεν πληρώνουν τους φόρους που αναλογούν στη μεγάλη οικονομική τους επιφάνεια. Mέσα από την οκτασέλιδη έκθεση της Ένωσης Eλλήνων Eφοπλιστών (EEE), που μοιράστηκε στα μέλη της εκτός του[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *