Νέος κανονισμός ΕΕΤΤ – Τι αλλάζει για τη διακοπή συμβολαίου

Όριο στο τέλος διακοπής που οφείλει να πληρώσει στις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες ο καταναλωτής που καταγγέλλει τη σύμβαση ορισμένου χρόνου για την παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών πριν τη λήξη της, θέτει ο νέος Κανονισμός της ΕΕΤΤ (Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων).

Η νέα αυτή ρύθμιση, όπως επίσης και η δυνατότητα διακοπής της υπηρεσίας σε περίπτωση που ο λογαριασμός υπερβαίνει συγκεκριμένο ανώτατο όριο, καθώς και η ευκολία πρόσβασης των καταναλωτών στους συμβατικούς όρους και στους τιμοκαταλόγους θα τεθούν σε ισχύ στο τέλος του έτους (31/12/2018).
Αναλυτικότερα, οι προαναφερόμενες τρεις νέες ρυθμίσεις του Κανονισμού Γενικών Αδειών για τις τηλεπικοινωνίες που θα εφαρμοστούν έχουν ως εξής:

1. Συμβάσεις ορισμένου χρόνου – νέος προσδιορισμός του τέλους διακοπής:

Στις περιπτώσεις καταγγελίας σύμβασης ορισμένου χρόνου πριν τη λήξη της από τον καταναλωτή, αυτός θα οφείλει να καταβάλει τέλος διακοπής, το οποίο είναι το μικρότερο από τα ακόλουθα ποσά:
α. Από το σύνολο της έκπτωσης του μηνιαίου παγίου που έχει λάβει μέχρι τη στιγμή της διακοπής συν το εναπομείναν ποσό απόσβεσης για τυχόν επιδοτήσεις συσκευής ή εξοπλισμού ή κατασκευής γραμμής. Ειδικά σε περίπτωση, που η σύμβαση καταγγελθεί πριν την πάροδο 2 μηνών από την έναρξή της, ο συνδρομητής θα καταβάλει πάγια δύο μηνών, το σύνολο της έκπτωσης δύο μηνιαίων παγίων συν το εναπομείναν ποσό απόσβεσης για τυχόν επιδοτήσεις συσκευής ή εξοπλισμού ή κατασκευής γραμμής.
β. Από το ένα τρίτο του αθροίσματος των μηνιαίων παγίων, που οφείλονται για το διάστημα από τη χρονική στιγμή επέλευσης των αποτελεσμάτων της καταγγελίας μέχρι την κανονική λήξη της σύμβασης ορισμένου χρόνου συν το εναπομείναν ποσό απόσβεσης για τυχόν επιδότηση συσκευής ή/και τερματικού εξοπλισμού ή/και κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο, που αντιστοιχεί στο διάστημα για το οποίο δεν θα καταβληθούν πάγια.

2. Έλεγχος υπέρογκων χρεώσεων:

Οι συνδρομητές μπορούν, προς αποφυγή υπερχρεώσεων, να επιλέγουν κατά τη σύναψη της σύμβασης τη δυνατότητα διακοπής της υπηρεσίας σε περίπτωση που ο λογαριασμός υπερβαίνει συγκεκριμένο ανώτατο όριο, με βάση τρεις τουλάχιστον επιλογές. Η μικρότερη από τις διαθέσιμες επιλογές δεν δύναται να είναι υψηλότερη από τα 150 ευρώ (αφορά στο τελικό ύψος του λογαριασμού) στις περιπτώσεις που ακολουθείται μηνιαίος κύκλος τιμολόγησης και από τα 300 ευρώ στις περιπτώσεις που ακολουθείται διμηνιαίος κύκλος τιμολόγησης.

3. Ευκολία πρόσβασης στους συμβατικούς όρους και στους τιμοκαταλόγους:

Οι καταναλωτές θα μπορούν να ενημερώνονται γρήγορα, από εύκολα προσβάσιμες στον ιστότοπο του παρόχου τους ιστοσελίδες, για τους ισχύοντες όρους της σύμβασής τους και για τον τιμοκατάλογο των υπηρεσιών που λαμβάνουν, ενώ οποιεσδήποτε τροποποιήσεις αυτών θα σημειώνονται με επισήμανση των αλλαγών. Οι πληροφορίες αυτές θα παραμένουν αναρτημένες στον ιστότοπο μέχρι και 2 έτη μετά την κατάργησή τους, με αναφορά στο χρονικό διάστημα, για το οποίο οι εκάστοτε όροι ήταν σε ισχύ.
Naftemporiki.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εντοπίστηκε ο υπολογιστής-πρώτο θύμα της κυβερνοεπίθεσης στην Ουκρανία

Το σημείο από όπου ξεκίνησε η παγκόσμια καμπάνια εξάπλωσης των πρόσφατων κυβερνοεπιθέσεων εντόπισαν πρόσφατα ερευνητές της εταιρείας κυβερνοασφάλειας ESET, ανακαλύπτοντας τον «Patient Zero», δηλαδή τον πρώτο ηλεκτρονικό υπολογιστή που προσβλήθηκε από το κακόβουλο λογισμικό. Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία, η επίθεση φαίνεται ότι ξεκίνησε από την Ουκρανία. Οι κυβερνοεγκληματίες είχαν καταφέρει να[…]

Περισσότερα »

Καραγκούνης: Έχουμε ένα μίνιμουμ συνεννόησης με τον ΣΥΡΙΖΑ

«Είναι σαφές το μήνυμα το οποίο δίνει ο πρόεδρος και το κόμμα της ΝΔ. Εμείς ανταποκρινόμαστε στην πλειοψηφία του ελληνικού λαού. Αν δείτε τις δημοσκοπήσεις, τι λέει η κοινωνία; Συνεργαστείτε για να μπορεί να βγει ένα πάρα πολύ δύσκολο πρόγραμμα και να μπορέσει η Ελλάδα να προχωρήσει», τόνισε ο εκπρόσωπος[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *