Ένα νέο καινοτόμο εργαλείο για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού επιστρατεύει πιλοτικά ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας. Ο λόγος για το «ψηφιακό βοηθό – chat bot», ένα λογισμικό που είναι διαθέσιμο στο site του ΟΑΣΑ και απαντά αυτοματοποιημένα στις ερωτήσεις των πολιτών.
Μάλιστα, στην πρώτη εβδομάδα το σύστημα δέχθηκε 8.000 μηνύματα και του υπεβλήθησαν 1.800 ερωτήματα.
«Αξιοποιούμε την τεχνολογία προς όφελος των πολιτών», δήλωσε στο κανάλι ένα και τον Συμεών Πεϊμανίδη, η διευθύνουσα σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Ίρις Αντωνοπούλου.