Ocean Network Express: Ξεκίνησε τα πρώτα βήματά της με στόλο 250 containerships

Του Νίκου Μπαρδούνια….

Τα «πρώτα της βήματα» κάνει από τις αρχές Απριλίου  μια νέα μεγάλη συμμαχία στον κλάδο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με πλοία  η οποία φέρει τον τίτλο  Ocean Network Express (ONE) και προέκυψε από την συνεργασία των ιαπωνικών εταιρειών Mitsui OSK Lines, Nippon Yusen Kaisha (NYK) και Kawasaki Kisen Kaisha (K Line).

Αυτό σημαίνει ότι η νέα συμμαχία στον κλάδο θα διαθέτει έναν στόλο από 250 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 1.440.000 TEUs. ! Οι συγκεκριμένες εταιρείες, όπως προβλέπεται από το σχεδιασμό που υπάρχει, θα  πρέπει να ενοποιήσουν τις ναυτιλιακές τους δραστηριότητες, καθώς και την διαχείριση τερματικών σταθμών σε παγκόσμιο επίπεδο, με εξαίρεση όσους τερματικούς σταθμούς διαχειρίζονται στην Ιαπωνία.

Η νέα συμμαχία  με τον τίτλο ΟΝΕ θα δραστηριοποιείται σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ εκτιμάται ότι θα διακινεί εμπορεύματα σε πάνω από 200 λιμένες, αποτελώντας μία από τις μεγαλύτερες συμμαχίες στην αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στόχος της συμμαχίας ONE αποτελεί η παροχή ανταγωνιστικών, καινοτόμων και υψηλής ποιότητας μεταφορικών υπηρεσιών προς τους πελάτες της.

CMA CGM: Συζητήσεις για συνεργασία με Alibaba και Amazon

Tα θέματα των συγχωνεύσεων στην αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, η ανάγκη νέων επενδύσεων για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες, αλλά και η σημασία της ψηφιοποίησης αποτέλεσαν ορισμένα από τα θέματα που βρέθηκαν στην ατζέντα  της ομιλίας που έκανε , προσφάτως στο Αμβούργο, ο , ο CEO και Chairman της εταιρείας CMA CGM, Rodolphe Saadé.

Ο ίδιος, αναφέρθηκε στις συζητήσεις που έχει η CMA CGM με Alibaba αλλά και Amazon για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. «Θέλουμε οι πελάτες μας να μπορούν να ολοκληρώνουν τις δουλειές τους μαζί μας ψηφιακά, ιδανικά ακόμα και μέσω των κινητών τους τηλεφώνων».

Ο κ Rodolphe Saadé, όπως προκύπτει από δημοσιεύματα του Γερμανικού Τύπου,  δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο από πλευράς CMA CGM νέων εξαγορών, στον βαθμό που μία τέτοια κίνηση θα δημιουργεί προϋποθέσεις για μείωση του λειτουργικού κόστους, συνδυαστικά με ενίσχυση του παγκόσμιου δικτύου της εταιρείας. Ωστόσο, προτεραιότητα για την εταιρεία στο προσεχές μέλλον είναι η εφαρμογή λύσεων ψηφιοποίησης στο καθημερινό επιχειρείν καθώς και η βελτίωση των logistics και η προσφορά ολοκληρωμένων πακέτων, ώστε να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των πελατών.

Ο ίδιος, επίσης, αναφέρθηκε και στο ζήτημα της ψηφιοποίησης και την ανάγκη η εταιρεία να γίνει πιο ενεργή στον τομέα αυτό. Στόχος που έχει τεθεί είναι μέσω ενός νέου fund που έχει δημιουργηθεί να γίνουν επενδύσεις με και σε start-ups καθώς και σε νέες τεχνολογίες. «Το LNG αποτελεί  το καύσιμο του μέλλοντος, ενώ δεν υπάρχει άλλη επιλογή, παρά το να καταστεί η ναυτιλία πιο φιλική προς το περιβάλλον» είπε συγκεκριμένα για την χρήση LNG ο CEO και Chairman της CMA CGM

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Cosco: Ξεκλείδωσε η επένδυση των 230 εκατ. στον Πειραιά

Το «πράσινο φως» άναψε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη νέα επένδυση της COSCO στον Πειραιά, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, οι Επιτροπές Ανταγωνισμού και Εσωτερικού Ελέγχου της Ε Ένωσης, ενέκριναν τον φιλικό διακανονισμό μεταξύ της θυγατρικής της COSCO και της ΟΛΠ ΑΕ. Πρόκειται για τη συμφωνία της ΣΕΠ με τον ΟΛΠ,[…]

Περισσότερα »

Πειραιάς: Οι συγκυρίες τείνουν στο να γίνει ναυτιλιακό σίτυ

Του Θοδωρή Ασβεστόπουλου… Τι αποτέλεσμα μπορεί να φέρει ο συνδυασμός της παραχώρησης του 67% του ΟΛΠ στην κινεζική εταιρεία COSCO και η έξοδος της Μεγάλης Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση; Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά Βασίλη Κορκίδη, οι συγκυρίες αυτές, αν αξιοποιηθούν σωστά, μπορούν να[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *