ΟΛΠ: Τα αυτοκίνητα θα μείνουν προσωρινά στο Παλατάκι

Τα αυτοκίνητα που βρίσκονται στον χώρο της Κρουαζιέρας, εντός της λιμενικής ζώνης του Πειραιά, σαφώς και δεν προλειαίνουν το έδαφος για μόνιμη ίδρυση car terminal στο λιμάνι του Πειραιά, αφού κάτι τέτοιο απαγορεύεται και με βάση τη σύμβαση παραχώρησης, αλλά αποτελούν μια προσωρινή λύση έκτακτης ανάγκης για να διευκολυνθεί ένα μεταφορικό έργο που δεν μπορούσε να γίνει αλλού.

Αυτό τόνισε ο εκπρόσωπος Δημοσιών Σχέσεων του ΟΛΠ, Νεκτάριος Δεμενόπουλος, μιλώντας στο Κανάλι 1 και την εκπομπή «Μένουμε Πειραιά» με τον Νίκο Παρασκευά και την Κωνσταντίνα Πετούση, προσθέτοντας ότι πρόκειται για εντελώς έκτακτη κατάσταση δεδομένου ότι ήρθε ένα φορτίο με transit αυτοκίνητα, τα οποία θα έπρεπε να μείνουν για λίγες εβδομάδες στο car terminal του Νέου Ικονίου.

Επειδή όμως στο χώρο αυτό λειτουργεί μόνο το ένα, επειδή στο δεύτερο γίνονται εργασίες, κρίθηκε σκόπιμο να χρησιμοποιηθεί η προβλήτα κρουαζιέρας στο Παλατάκι , η οποία ούτως άλλως είναι ανενεργή, λόγω της πανδημίας και των απαγορευτικών μέτρων που αυτή επιφέρει.

Βέβαια, συνέχισε ο κ. Δεμενόπουλος, για να χρησιμοποιηθεί αυτός ο χώρος, πήραμε την σχετική άδεια από τις αρμόδιες τελωνιακές αρχές. Εξυπακούεται, ότι δεν πρόκειται να υπάρξει επιβάρυνση του κυκλοφοριακού στον Πειραιά, δεδομένου ότι τα αυτοκίνητα αυτά όπως ήρθαν θα φύγουν. Δεν πρόκειται να βγουν στην Ελλάδα, αφού το λιμάνι απλά χρησιμοποιείται στην συγκεκριμένη περίπτωση ως διαμετακομιστικος κόμβος.

Κάτι τέτοιο είχε συμβεί και το 2010, όταν το λιμάνι ήταν υπό το καθεστώς του δημοσίου. Δεν είναι μια ασυνήθιστη τακτική και γίνεται για λόγους εξυπηρέτησης και διευκόλυνσης του εμπορίου, χωρίς να έχει καμία αρνητική επίπτωση στην πόλη.

Ο κ. Δεμενόπουλος, είπε ακόμα, ότι ο ΟΛΠ προμηθεύτηκε μια μεγάλη κλίμακα-πλατφόρμα μεταβλητού ύψους, για να μπορούν να αποβιβάζονται επιβάτες από πλοία που δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν με τα ίδια μέσα, είτε λόγω βλάβης, είτε λόγω καιρικών συνθηκών.

Μια παρόμοια πλατφόρμα είχε χρησιμοποιηθεί για να αποβιβαστεί ο κόσμος από το πλοίο Ελευθέριος Βενιζέλος όταν είχε πιάσει φωτιά και δεν μπορούσε να ανοίξει ο καταπέλτης, υπενθύμισε, συμπληρώνοντας ότι τότε την πλατφόρμα την είχαμε νοικιάσει, ενώ τώρα την αγοράσαμε ακριβώς για κάτι τέτοιες ειδικές περιπτώσεις.

Ν. Παρασκευάς- Κ. Πετούση

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Β. Κορκίδης: Σε θετική κατεύθυνση το Master Plan του ΟΛΠ

του Θοδωρή Ασβεστόπουλου… Ένα πλήρες Υπόμνημα με τις προτάσεις του, έστειλε στην διοίκηση της ΟΛΠ Α.Ε. το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς στο πλαίσιο της συμμετοχής του στη διαβούλευση

Περισσότερα »

Όλες οι χώρες μέλη του ΟΟΣΑ μειώνουν φόρους, έκτος από την Ελλάδα

Ως πρωταθλήτρια ΟΟΣΑ στους φόρους για το 2016 αναδεικνύεται η Ελλάδα σύμφωνα με την έκθεση «Μεταρρυθμίσεις φορολογικής πολιτικής 2017» (Tax Policy Reforms 2017) που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα ο Οργανισμός για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη (ΟΟΣΑ). Η έκθεση παρουσιάζει αναλυτικά τις μεταβολές του φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων, των εισφορών κοινωνικής ασφάλισης,[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *