RO – PAX πλοία θα καταναλώνουν πλέον και LNG

Του Νίκου Μπαρδούνια

Συμφωνία προκειμένου να ανακατασκευασθούν  δύο πλοία κατηγορίας RO-PAX προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα να καταναλώνουν σαν καύσιμο και LNG υπέγραψε  η εταιρεία  MAN PrimeServ, θυγατρική της MAN Energy Solutions, με την Baleària Eurolineas Maritimas, S.A.

Πρόκειται για τα πλοία «Nápoles» και «Sicilia», των οποίων οι κύριες μηχανές που είναι MAN 9L48/60A θα μετατραπούν μετά τις εργασίες ανακατασκευής σε μονάδες 9L51/60DF, οι οποίες θα μπορούν να καίνε LNG.

Ειδικοί αναφέρουν ότι μέσα από την αντίστοιχη ανακατασκευή που είχε πραγματοποιηθεί στο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Wes Amelie» της εταιρείας Wessels Reederei τον περασμένο Σεπτέμβριο οι μηχανές της MAN μπορούν επιτυχώς να δεχθούν μετατροπές προκειμένου τα πλοία να είναι σε θέση να καταναλώνουν LNG, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο σε σημαντικές μειώσεις εκπομπών αέριων ρύπων.

Οι εργασίες ανακατασκευής στο «Nápoles» αναμένεται να πραγματοποιηθούν μεταξύ του Νοεμβρίου 2018 και του Ιανουαρίου 2019, ενώ στο «Sicilia» μεταξύ του Οκτωβρίου και του Δεκεμβρίου 2019.

 

Viking Line: Ναυπηγεί eco-friendly πλοίο

Στη ναυπήγηση  ενός νέου επιβατηγού πλοίου eco-friendly συμφώνησε η εταιρεία   Viking Line  με τα κινεζικά ναυπηγεία Xiamen Shipbuilding Industry Co., Ltd.

Το νέο πλοίο της φινλανδικής  εταιρείας θα  αποτελεί ένα από τα πιο eco-friendly πλοία του κόσμου, καθώς θα ναυπηγηθεί με γνώμονα τις διεθνείς περιβαλλοντικές απαιτήσεις, κατανάλωντας ως καύσιμο LNG.

Με την κατανάλωση LNG υπολογίζεται ότι το πλοίο θα έχει μειωμένες εκπομπές αέριων ρύπων κατά 10% συγκριτικά με τα υπόλοιπα πλοία της εταιρείας που καταναλώνουν πετρέλαιο.

Η Viking Line αναμένεται να παραλάβει το νέο της πλοίο προς τα τέλη του 2020 και το οποίο θα πραγματοποιεί δρομολόγια στην γραμμή Τουρκού (Φινλανδία) – Στοκχόλμη (Σουηδία). Στη ναυπήγηση του πλοίου, στον εσωτερικό του σχεδιασμό αλλά και στον εφοδιασμό του με μηχανές, τεχνολογικά συστήματα κ.ά. θα συμμετέχουν οι εταιρείες Wärtsilä, ABB Marine, Kone, Koncept Stockholm, Deltamarin και Almaco. Το όν νέο πλοίο  θα έχει μήκος 218 μ., χωρητικότητα 63.000 τόνων και τη δυνατότητα να μεταφέρει 2.800 επιβάτες.

 

Νίκος Μπαρδούνιας

Νίκος Μπαρδούνιας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΕΕ: Επέκταση της εθελοντικής εισφοράς για έναν ακόμη χρόνο

Τα μέλη της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην έκτακτη Γενική Συνέλευση αυτής, που έλαβε χώρα σήμερα 26 Ιουνίου ενέκριναν ομοφώνως την πρόταση του Προέδρου, Θεόδωρου Βενιάμη και του Διοικητικού Συμβουλίου της για την επέκταση υπό τις απαιτούμενες διαδικασίες της διάρκειας ισχύος του Συνυποσχετικού Οικειοθελούς Παροχής μεταξύ ναυτιλιακής κοινότητας και πολιτείας για[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *