Sovcomflot: «Χτίζει» νέα πλοία που θα χρησιμοποιούν LNG

Του Νίκου Μπαρδούνια

Στη ναυπήγηση τριών νέας γενιάς product carriers ,από τα ναυπηγεία Zvezda, προχωράει η ρωσική εταιρεία Sovcomflot. Τα νέα πλοία της Sovcomflot θα είναι κατηγορίας MR tankers, θα έχουν χωρητικότητα 51.000 τόνους, έκαστο, ενώ θα ανταποκρίνονται στις διεθνείς περιβαλλοντικές απαιτήσεις καθώς θα καταναλώνουν ως καύσιμο LNG.

Τα τρία MR product tankers, αμέσως μετά την παράδοσή τους στην πλοιοκτήτρια εταιρεία, πρόκειται να χρονοναυλωθούν στην εταιρεία Novatek προκειμένου να μεταφέρουν πετρελαϊκά προϊόντα αλλά και συμπυκνώματα φυσικού αερίου ακόμα και σε θαλάσσιες περιοχές με πάγο καθώς θα αποτελούν πλοία κατηγορίας ice class 1B.

Η Sovcomflot, όπως ανακοίνωσε η ίδια, υποστηρίζει την επιλογή του LNG ως «λύση» για την συμμόρφωση με το sulphur cap 2020 ιδιαίτερα στα μεγάλης χωρητικότητας πλοία.

Να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια του 2018 η ρωσική εταιρεία παρέλαβε τρία crude oil tankers κατηγορίας Aframax και κατανάλωσης LNG, ενώ τον περασμένο Σεπτέμβριο είχε παραγγείλει από τα ναυπηγεία Zvezda ακόμη δύο πλοία ίδιας κατηγορίας.

Σε παραγγελίες πλοίων αξίας $15,9 δις στοχεύει η HHI

Ο ναυπηγικός όμιλος της (HHI) ανακοίνωσε ότι στόχος για το 2019 αποτελεί η εξασφάλιση παραγγελιών για νέα πλοία, συνολικής αξίας $15,9 δις από τα τρία ναυπηγεία που διαθέτει (Hyundai Heavy Industries, Hyundai Samho Heavy και Hyundai Mipo Dockyard Co.).

Κατά τη διάρκεια του 2018 τα τρία παραπάνω ναυπηγεία κατόρθωσαν να λάβουν παραγγελίες συνολικής αξίας $13,7 δις, ξεπερνώντας τον ετήσιο στόχο που είχαν θέσει ($13,2 δις).

Υψηλόβαθμο στέλεχος της HHI σύμφωνα με δημοσίευμα της Yonhap News Agency ανέφερε ότι θα γίνουν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να μειωθούν τα κόστη παραγωγής στα ναυπηγεία, μέσα από την υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών για να βελτιωθεί η παραγωγικότητά τους και να διατηρήσουν την κερδοφορία τους.

Συγχρόνως η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, τα δεύτερα μεγαλύτερα ναυπηγεία της Ν. Κορέας, ανακοίνωσαν ότι ολοκλήρωσαν το 2018 με την λήψη παραγγελίας για τη ναυπήγηση ενός πλοίου μεταφοράς LNG, με τις συνολικές τους παραγγελίες για το περασμένο έτος να ανέρχονται σε 49 πλοία, συνολικής αξίας $6,3 δις.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΒΕΠ: Κοινοπρακτικό σχήμα για την αγορά μετοχών του ΟΛΠ

Εν όψει ολοκλήρωσης της διαδικασίας του εν εξελίξει διαγωνισμού του Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. που προβλέπει την πώληση του 67,7% του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς ο Πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς Β. Κορκίδης, με επιστολή του προς τον Πρωθυπουργό και τους συναρμόδιους υπουργούς κατέθεσε πρόταση της Διοίκησης, με στόχο να δημιουργηθεί ένα[…]

Περισσότερα »

O Πειραιάς στα ταχύτερα αναπτυσσόμενα λιμάνια της Ευρώπης

Του Βασίλη Κορκίδη… O Πειραιάς, χάρη στη δυναμική παρουσία της ελληνικής ναυτιλίας και τη στρατηγική συνεργασία με την Cosco, παρουσίασε το 2016 την τρίτη μεγαλύτερη ανάπτυξη, μεταξύ των 15 μεγαλύτερων ευρωπαϊκών λιμανιών στη διακίνηση containers, ενώ διατήρησε την όγδοη θέση, μεταξύ των 15 λιμανιών και την τρίτη θέση, μεταξύ των[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *