Συγχωνεύσεις εφοριών σε Αττική και Θεσσαλονίκη το 2020

Σε νέες συγχωνεύσεις εφοριών, σε Αττική και Θεσσαλονίκη, προχωρά το επόμενο έτου η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση «μόλις ολοκληρωθούν οι απαιτούμενες κατά τον νόμο διαδικασίες εύρεσης των σχετικών κτιρίων, θα ολοκληρωθούν οι εξής συγχωνεύσεις:

– Από 10/2/2020: Η ΔΟΥ Β΄ Περιστερίου (ΔΟΥ Α-Β Τάξης), στη ΔΟΥ Α΄ Περιστερίου (ΔΟΥ Α-Β Τάξης), με δημιουργία ΔΟΥ Α΄ Τάξης.

– Από 9/3/2020: Η ΔΟΥ ΙΔ΄ Αθηνών (ΔΟΥ Α-Β Τάξης), στη ΔΟΥ Γαλατσίου (ΔΟΥ Α-Β Τάξης), με δημιουργία ΔΟΥ Α΄ Τάξης.

– Από 6/4/2020: Η ΔΟΥ ΣΤ΄ Θεσσαλονίκης (ΔΟΥ Α-Β Τάξης), στη ΔΟΥ Δ΄ Θεσσαλονίκης (ΔΟΥ Α΄ Τάξης).

– Από 8/6/2020: Η ΔΟΥ Α΄ Θεσσαλονίκης (ΔΟΥ Α-Β Τάξης), στη ΔΟΥ Ιωνίας Θεσσαλονίκης (ΔΟΥ Α-Β Τάξης), με δημιουργία ΔΟΥ Α΄ Τάξης.

– Από 22/6/2020: Η ΔΟΥ Η΄ Θεσσαλονίκης (ΔΟΥ Α-Β Τάξης), στη ΔΟΥ Καλαμαριάς (ΔΟΥ Α-Β Τάξης), με δημιουργία ΔΟΥ Α΄ Τάξης .

Σήμερα στη Φορολογική Διοίκηση υπάγονται συνολικά 113 ΔΟΥ (61 Α΄ Τάξης, 47 Α΄-Β΄ Τάξης και 5 Β΄ Τάξης), ενώ μετά την υλοποίηση του σχεδίου αναδιάρθρωσης, οι ΔΟΥ που θα προκύψουν θα είναι 106 (65 Α΄ Τάξης, 36 Α΄-Β΄ Τάξης και 5 Β΄ Τάξης).

Οι παράγοντες οι οποίοι συνεκτιμήθηκαν

Σύμφωνα με την ΑΑΔΕ, οι παράγοντες οι οποίοι συνεκτιμήθηκαν για την ορθολογικότερη αναδιάρθρωση των ΔΟΥ είναι οι εξής:

Η ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των φορολογούμενων, λαμβάνοντας υπόψη, μεταξύ άλλων τις ποσοτικά και ποιοτικά μεγαλύτερες ανάγκες των επιτηδευματιών (Φυσικών – Νομικών Προσώπων), καθώς και των ειδικών κατηγοριών (αγρότες).

Η ανάγκη δημιουργίας περιφερειακών μονάδων (ΔΟΥ Α΄ Τάξης) που θα παρέχουν πλήρες εύρος υπηρεσιών προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις.

Η διαρκής ηλεκτρονικοποίηση πληθώρας συναλλαγών και διαδικασιών των ΔΟΥ, η οποία επιτρέπει την εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας τους στις ΔΟΥ.

Οι επιχειρησιακές δυνατότητες των ΔΟΥ (εμπειρία, τεχνογνωσία, τεχνικός εξοπλισμός).

Το οξύτατο πρόβλημα των κτιριακών υποδομών, στο οποίο συγκαταλέγεται τόσο το κόστος στέγασης όσο και η επάρκεια και η παλαιότητα των εγκαταστάσεων.

Η αξιοποίηση κατά προτεραιότητα κτιρίων που ανήκουν ή βρίσκονται στη διάθεση του Δημοσίου.

Η ορθολογικότερη κατανομή των ανθρώπινων πόρων. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι από τον παραπάνω κύκλο αναδιάρθρωσης των ΔΟΥ, υπολογίζεται ότι θα εξοικονομηθούν 37 άτομα προσωπικό, τα οποία αφού εξεταστούν οι προτιμήσεις τους, το προφίλ τους αλλά και οι υπηρεσιακές ανάγκες, θα τοποθετηθούν σε άλλες υπηρεσίες της ΑΑΔΕ.

Η ανάγκη μακροπρόθεσμου σχεδιασμού για την οργάνωση των φορολογικών υπηρεσιών με γνώμονα τη σύγχρονη ΔΟΥ της επόμενης δεκαετίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τις επόμενες μέρες ανακοίνωση για τις παλιές αποδείξεις

Τις επόμενες μέρες θα υπάρξει ανακοίνωση από το υπουργείο Οικονομικών που θα ξεκαθαρίζει τι θα πρέπει να κάνουν οι φορολογούμενοι με τις παλιές αποδείξεις διαβεβαίωσε στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Τρύφων Αλεξιάδης. Όπως σημείωσε, ωστόσο, και μέχρι να αποσαφηνιστεί για ποιες χρονιές και για ποιες κατηγορίες θα αφορούν, θα[…]

Περισσότερα »

Τζ. Λιου: Η ΕΕ να ελαφρύνει το ελληνικό χρέος

Οι Ηνωμένες Πολιτείες προέτρεψαν τους Ευρωπαίους να ολοκληρώσουν «χωρίς καθυστέρηση» την αξιολόγηση των μεταρρυθμίσεων στην Ελλάδα και να τιμήσουν τη δέσμευσή τους όσον αφορά την ελάφρυνση του χρέους της χώρας. Ο υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ Τζακ Λιου παραδέχτηκε ότι απομένει ακόμη να γίνει «σημαντική δουλειά» μεταξύ των διαφόρων πλευρών, όμως υπογράμμισε ότι[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *