Τη δυνατότητα εξυπηρέτησης από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης έχουν από σήμερα οι πολίτες των περιοχών της Δ. Μακεδονίας και των υπολοίπων περιοχών της Θεσσαλίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, καθώς τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων προχωρούν στην γεωγραφική επέκταση του myEFKAlive.
Έτσι, μετά και την έναρξη λειτουργίας της ΣΤ΄ Φάσης, έχουν ενταχθεί στο myEFKAlive στο σύνολό τους οι περιφερειακές υπηρεσίες συντονισμού και υποστήριξης του e-ΕΦΚΑ Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ηπείρου & Κέρκυρας, Δυτικής Ελλάδας, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας & Λευκάδας, Πελοποννήσου και Κρήτης, Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, Θεσσαλίας, Δυτικής Μακεδονίας, καθώς και ορισμένες περιοχές της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
Στόχος είναι σταδιακά το myEFKAlive να επεκταθεί σε όλη την χώρα και μέχρι το τέλος του έτους να ολοκληρωθεί με την ένταξη και των περιοχών της Αττικής και της Κ. Μακεδονίας.
Υπενθυμίζεται ότι το myEFKAlive αποτελεί αποτέλεσμα της συνεργασίας στελεχών του e-ΕΦΚΑ, του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η οποία έχει αναπτύξει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και για άλλους φορείς και οργανισμούς του Δημοσίου. Τέθηκε σε λειτουργία τον Ιούλιο του 2021 και επεκτείνεται σταδιακά σε όλη την επικράτεια με προτεραιότητα στις απομακρυσμένες περιοχές. Μέσω αυτής της υπηρεσίας δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες, και ιδιαίτερα σε κατοίκους ορεινών, νησιωτικών ή απομακρυσμένων περιοχών καθώς και σε άτομα με αναπηρία, να εξυπηρετούνται με βιντεοκλήση, από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς την ανάγκη να μετακινηθούν σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ.
Πηγή: ΑΠΕ