VesselsValue: 99,589 δισ. δολάρια αξίζει ο ελληνικός στόλος

Στην κορυφή της παγκόσμιας ναυτιλιακής αγοράς βρίσκεται η Ελλάδα με βάση την αξία του ελληνόκτητου στόλου, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της VesselsValue για τον Ιανούαριο του 2018.

Συγκεκριμένα η αξία του ελληνικού στόλου φτάνει τα 99,589 δισ. δολάρια, πάνω από 10 δισ. μεγαλύτερη σε σχέση με την αξία του δεύτερου μεγαλύτερου στόλου της Ιαπωνίας που τοποθετείται στα 89,122 δισ. δολάρια.
Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν η Κίνα (83,544 δισ. δολάρια), οι ΗΠΑ (46,961 δισ. δολάρια) η Νορβηγία (42,851 δισ. δολάρια) η Σιγκαπούρη (44,911 δισ. δολάρια) η Γερμανία (33,287 δισ. δολάρια) η Μεγάλη Βρετανία (28,122 δισ. δολάρια) η Νότιος Κορέα (24,464 δισ. δολάρια) και η Δανία (23,725 δισ. δολάρια).
Οι Έλληνες εφοπλιστές παραμένουν κυρίαρχη δύναμη στην παγκόσμια ναυτιλίασημειώνει η VesselsValue. Η αξία του ελληνικού στόλου επικεντρώνεται στα τάνκερ (35,827 δισ. δολάρια) το ξηρό φορτίο (35,735 δισ. δολάρια) το LNG (13,514 δισ. δολάρια) και το LPG (3,036 δισ. δολάρια).
Όπως επισημαίνει η έκθεση της VesselsValue η ισχυρή πρωτοπορία των Ελλήνων εφοπλιστών πολύ δύσκολα θα αλλάξει, ιδιαίτερα όταν άλλοι παίκτες όπως πχ οι Γερμανοί προχωρούν σε ρευστοποιήσεις παγίων.
Βεβαίως ο οίκος καταγράφει την ανοδική τάση της Κίνας, όπου μάλιστα αλλάζουν τα δεδομένα και αρκετές κρατικές εταιρείες ενοποιούνται δημιουργώντας νέα μεγαλύτερα σχήματα.
Ωστόσο όπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά, οι Έλληνες εφοπλιστές με την έμφαση που δίνουν στην επίτευξη των καλύτερων δυνατών αποτελεσμάτων, θα συνεχίζουν να ηγούνται της αγοράς στο ορατό μέλλον.
capital.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αντιδράσεις φορέων για την πώληση του ΟΛΠ

Με πρωτοβουλία της ΟΜ.Υ.Λ.Ε και της Ένωσης Λιμενεργατών ΟΛΠ πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη σύσκεψη στον ΟΛΠ, με την συμμετοχή των εκπροσώπων της Αυτοδιοίκησης, των παραγωγικών τάξεων του Πειραιά και κοινωνικών φορέων. Στην σύσκεψη έλαβαν μέρος ο Αντιπεριφερειάρχης Αττικής Γιώργος Γαβρίλης, ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, ο Δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας Χρήστος Βρεττάκος, ο[…]

Περισσότερα »

Ανάσα στο χύδην ξηρό φορτίο δίνει η Κίνα

Η αύξηση των εισαγωγών σιδηρομεταλλεύματος από τηνΚίνα, οι οποίες θα φτάσουν στο τέλος του 2016 το 1 δισ. τόνους, δίνει ανάσες βιωσιμότητας στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, που όλη την προηγούμενη χρονιά ήταν αντιμέτωπα με πολύ χαμηλούς και μη βιώσιμους σε πολλές περιόδους ναύλους. Η αγορά ειδικότερα των πλοίων[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *