YouTube: Κόβει τις διαφημίσεις από κανάλια αντιεμβολιαστών

Πολλά κανάλια τα οποία προωθούν θεωρίες κατά του εμβολιασμού δεν θα λαμβάνουν χρήματα από διαφημίσεις: Όπως αναφέρει το BBC, την Παρασκευή το YouTube σταμάτησε να παρέχει διαφημίσεις σε πολλά δημοφιλή κανάλια τα οποία προωθούν τέτοιες απόψεις, στο πλαίσιο ενός βήματος μετά από διαμαρτυρίες από εταιρείες οι οποίες ανακάλυψαν πως οι διαφημίσεις τους εμφανίζονταν σε τέτοια βίντεο.

Σύμφωνα με τον ΠΟΥ, η τάση κατά του εμβολιασμού αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες απειλές κατά της δημόσιας υγείας παγκοσμίως για το 2019. Το δημοφιλές site διαμοιρασμού βίντεο ανέφερε πως έκανε αυτό το βήμα επειδή πολλά από τα αντιεμβολιαστικά κανάλια προωθούν «επιβλαβείς ή επικίνδυνες» απόψεις, και οποιαδήποτε παραπληροφόρηση πάνω σε ιατρικά θέματα αποτελεί λόγο προβληματισμού.

Πέραν αυτής της ενέργειας, το YouTube ανέφερε πως προσπαθεί να κάνει ευκολότερη την εύρεση «πιο αξιόπιστου περιεχομένου» πάνω στα οφέλη του εμβολιασμού, ενώ σταματά και την εμφάνιση των αντιεμβολιαστικών βίντεο σε λίστες προτεινόμενων βίντεο. Ακόμη, σχεδιάζεται η δημιουργία «information panels» σε σελίδες με πηγές όπου οι ενδιαφερόμενοι χρήστες μπορούν να διασταυρώσουν και επιβεβαιώσουν πληροφορίες από μόνοι τους.

«Όπως με πολλές αλγοριθμικές αλλαγές, οι προσπάθειες αυτές θα είναι σταδιακές και θα γίνονται πιο ακριβείς με το πέρασμα του χρόνου» σημειώνεται σχετικά.

Η κίνηση αυτή λαμβάνει χώρα μετά από σχόλια τον Ιανουάριο από την καθηγήτρια Dame Σάλι Ντέιβις, chief medical officer της Μ. Βρετανίας, η οποία άσκησε κριτική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την υποδαύλιση φόβων γύρω από τον εμβολιασμό, κάνοντας λόγο για «μύθους». Ωστόσο, όπως σημειώνει το BBC, η απόφαση του YouTube θεωρείται πως ελήφθη εξαιτίας διαμαρτυριών από μεγάλες εταιρείες που δεν ήθελαν το περιεχόμενό τους (διαφημίσεις) να εμφανίζεται δίπλα σε τέτοια βίντεο – κάποιες, μάλιστα, θεωρείται πως απέσυραν όλες τις διαφημίσεις τους μέχρι να αναλάβει δράση η εταιρεία.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι εταιρείες έχουν αρχίσει να εξετάζουν περισσότερο πού ακριβώς εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους, μετά από πρόσφατες αναφορές για αναρτήσεις σχολίων από παιδοφίλους σε πολλά βίντεο με παιδιά: Εταιρείες όπως η Hasbro, η Nestle, η AT&T, η Kellogg και άλλοι απέσυραν διαφημίσεις τους, εξαιτίας αυτών των αναφορών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ινδία: 104 δορυφόροι στο διάστημα με μία εκτόξευση

Το είπαν και το έκαναν στην Ινδία. Εκτόξευσαν στο διάστημα 104 δορυφόρους με έναν κοινό πύραυλο-φορέα από το διαστημικό κέντρο της Σριχαρικότα, που βρίσκεται στη νότια ομόσπονδη πολιτεία του Άντρα Πραντές. Οι δορυφόροι εκτοξεύτηκαν με τον πύραυλο-φορέα του Ινδικού Οργανισμού Διαστημικών Ερευνών (Polar Satellite Launch Vehicle PSLV-C37) στις 09:28 το[…]

Περισσότερα »

Apple: Μια νέα προσέγγιση στο θέμα της κλοπής του iPhone

Μια πρόσφατη αίτηση της Apple για την κατοχύρωση πατέντας, αποκαλύπτει μια νέα προσέγγιση της εταιρείας στο πρόβλημα της κλοπής των iPhone συσκευών που συνεχώς διογκώνεται. Η πατέντα που κατοχυρώθηκε πρόσφατα και φέρει την ονομασία Biometric Capture for Unauthorized User Identification περιγράφει ένα σύστημα το οποίο θα μπορεί να λαμβάνει και να αποθηκεύει[…]

Περισσότερα »

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *